Karltheking.blogg.se

En evig väntan på Julius

Kategori: Allmänt

Snart blir jag lack om inte Julius kommer hem från Schmööland snart. (Småland)
Den där skiten har varit där enda sedan onsdag förra veckan och haft hyfsat roligt i jämfört med mig som har suttit vid datorn 24/7 sedan dess. Och int hade jag nö Pepsi int heller..
Men nu i alla fall är han på väg hem till lilla goa Leksand igen, och då när han kommer hem ska vi nog dra ner till stan och banka på hos Anton och tvinga med han ut trots att han måste vara hemma och laga mat till sina föräldrar och storebröder när dom kommer hem från jobb och skolor.
I alla fall, just nu sitter jag hemma och gör ett kort inlägg på bloggen medan jag väntar på att han ska sms:a mig och säga att han är hemma igen.
Så ja.. det var typ det ja.. Herr- hår (Hejdå) // Karl (:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: