Karltheking.blogg.se

Frågestund..

Kategori: Allmänt

1. Vad är ditt mellan-namn? - Jadu.. har du några gissningar?

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? - Det jag heter nu, Karl

3. Är du i ett förhållande nu? - Nope

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? - ...

5. Vem var du tillsammans med sist? - Min kudde 

6. Får man fråga varför det tog slut? - Han valde tvättmaskinen före mig :(

7. Har du haft ett seriöst förhållande? - Nej, vad tror du! Hah XD

8. Vem vet mest om dig? - Svårt.. får lov att säga att det är jag

9. Vad gör du på fredagskvällar? - Är oftast med Julius ute på stan

10. Bästa filmen du någonsin har sett? - Kan inte välja, älskar alla action/thriller filmer

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? - Haha nej!

12. Har du någonsin varit full? - Japp, men inte på sprit inte..

13. Har du testat droger? - Jaa.. går på dessa just nu: Tombliaco, Styleroids, Horoin, Payne killers & Malikjuana

14. Röker du? - Nej, men blev erbjuden en gång på ett konfirmationsläger..

15. Snusar du? - Njet Boris!

16. Saknar du någon just nu? - Yes man

17. Hur mår du idag? - Deppig, lite bättre än igår i alla fall

18. Hur många tabletter tar du dagligen? - Inte många

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? - Sökte efter ett liv..

20. Bästa minnet från sommaren? - Svårt, men måste nog säga alla roliga stunder jag och Julius hade tillsammans med våran "före detta" vän Erik 

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? - Mitt minne räcker inte så långt bak

22. När var du där? - Det skulle jag också vilja veta

23. Är du rasist? - Absolut inte niggah

24. Har du helt svenskt ursprung? - Nej, är en fjärdedel finsk ^^

25. Om nej, vart kommer du ifrån? - Min morfar kom som flykting till Sverige från Finland när han var 3år

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? - Maaaww! Utlänska! Lööveee the 1D böööys!

27. Ser du fram emot någonting just nu? - One Direction konserten den 8 Maj! ♥

28. Sköter du skolan? - Alltid, topp elev här serru! .. Haha eller inte..

29. Vad hade du för betyg förra terminen? Ett C, tror jag om jag minns rätt

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? - Det vill du nog inte veta, alla mina prov är värre än vad Hitler var..

31. Vilket ämne var det? - Gissa vad jag är för något nu, "Muuuu"

32. Har du fått ig på ett prov? - Nej faktiskt inte, det är ett mirakel!

33. Har du spelat/spelar du i ett band? - Nej, och det är tur det för jag har absolut ingen känsla för rytm

34. Anser du dig vara intelligent? - Intä diräkt näj..

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? - Då jag blev en ÄKTA Directioner ♥ (:

36. Vilken var den värsta tiden då? - När min lillasyster föddes.. Haha, nejdå jag älskar henne! ..

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? - Japp

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? - Tråkigt nog så är svaret ja

39. Har du haft sömnproblem? - Det tror jag inte

40. Hur ofta gråter du? - Sällan

41. Vad gör du när du mår dåligt? - Sitter i mitt rum på golvet med musik på högsta volym

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? - Ingen, stänger ute omvärlden när jag mår dåligt

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? - Har inga ex

44. Vilken klass går du i nu? -9:an

45. Vilken skola? - En i Dalarna

46. Har du varit otrogen någon gång? - Har inte haft något förhållande med någon

47. Har någon varit otrogen mot dig? - Haha..

48. Är du stolt över dig själv? - Yeah man! Ska ta emot två Nobel priser nästa vecka i "Forever alone" och "No lifer" kategorin (:

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? - Att ingen vet att det är jag som är Batman..

50. Vad får du ofta komplimanger för? - Min förmågan att kunna lyssna på folk bra

51. Har du lätt att få folk att skratta? - Haha ja! Julius är ett bra vittne som vanligt.. XD

52. Cider elller öl? - Pepsi? 

53. Har du några talanger? - Jag har olika identideter, ibland är jag Batman och en annan dag är jag kanske Iron Man eller Spiderman (:

54. Vet du om någon är kär i dig? - Nej

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? - Det skulle jag inte direkt påstå..

56. Vad står det i ditt senaste sms? - "Skriver inlägg på min blögg XD Vad göru då niggah? (:" till Julius

57. Hur lång är du? - Ca. 170 cm

58. Hur mycket väger du? - Runt 60-70 kg..

59. Vilken storlek har du på kläderna? - Ser jag ut som någon klädsbutiks personal?

60. Har du svarat ärligt på alla frågor? - YES SIR!!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: