Karltheking.blogg.se

Kom på en rubrik själv, jag orkar inte tänka

Kategori: Allmänt

Hööjj! :D
Eller hej.. om man nu säger det istället.. 
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva så jag skriver bara lite randoma saker.. 
Jag har Pepsi uppe i mitt rum som jag har lovat mamma att spara till helgen fast jag dricker det på morgonen som frukost istället för en vanlig hälsosam frukost.. jag måste typ köpa en helt ny Pepsi om mamma ska tro på att jag inte har druckit något under en hel vecka.. men aja.. det skiter sig hur jag än gör, för jag har nämligen inga pengar! Men som tur är så har jag fått min lön idag, så då har jag pengar imorgon.. så då kan jag möjligtvis springa till Hemköp efter skolan och köpa några flaskor Pepsi, men jag måste spara pengar till den 8 Maj då jag ska iväg på One Directions konsert. Åh jävlar det är 17 dagar kvar! Yeah Man! Vänta.. shit.. jag måste lägga ut 200 spänn på två One Direction böcker på Lundells.. fan nu skiter sig allt igen.. Jag blir så lack!
Men nu när jag tänker efter lite kan jag kanske få min pappa att pröjsa halva priset på böckerna åt mig, så då behöver jag bara betala 100 spänn, vilket betyder att jag har mera pengar över! OMG! Jag är så smart!
-Nämen tack! Inte behöver ni applådera inte! Nääjj men gud! Nu blir jag generad! Så många applåder åt lilla mig? Aww ni är så gulliga! Puss på er!

... Nu känner jag att det gick liiiiiite överstyr.. 
Äjj men vafan YOLO liksom, vi hörs! // Karl (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: