Karltheking.blogg.se

Kungen med dissar..

Kategori: Allmänt

Äjj nu blir jag lack! Jag och Julius fick världens största diss utav Anton idag. 
Han vägrade totalt att vara med oss och kom på massor av ursäkter som inte ens låter rimliga, så jag och Julius spammade honom med sms idag och frågade varför han inte ville vara med oss och de enda svaren vi fick var bara:
"Nej, jag vill inte. Är för trött"

Sedan senare frågade han om vi skulle sova över hos mig tillsammans med Julius och lana nästa dag/kväll, men jag och Julius svarade att vi skulle vara med Holst imorgon och resten utav helgen för att han hade kommit från Borlänge till Leksand för att vara med sin farbror som bor här i närheten i Dalarna.
(Holst är en schmääxig pöjk, som är min och Julius vän)

Så nu är säkert Anton as sur på oss två, men jag bryr mig egentligen inte. Anton fungerar på ett väldigt enkelt sätt, om han är sur eller förbannad eller bara allmänt arg så är det bara att dra ett urgammalt skämt så blir han glad igen.Typ som "Kom nu ketchup så går vi- skämtet"

Men ja.. det var typ det jag ville få ut utav detta inlägg, hah // Karl (:
 

Kommentarer

  • Karl säger:

    Notera att "Holst" är hans efternamn (;
    Fan vad kul, jag kommenterar på min egna blogg XD (:

    Svar: HAHAHAH! Jag är ju bara för grym alltså! XD (:
    Karl King

    2013-04-12 | 22:12:47
    Bloggadress: http://karltheking.blogg.se
  • HAHAH säger:

    Glöm inte Mårten & Daniels XDDDDD (y)

    Svar: Åh just ja, glömde dom. ATTANS! Nu blir jag lack! XD
    Karl King

    2013-04-13 | 09:46:19
    Bloggadress: http://julianygards.blogg.se

Kommentera inlägget här: