Karltheking.blogg.se

Mah littlah sistah

Kategori: Allmänt

Tänkte göra en sån här försäljningsannons som man brukar göra om ett fordon, möbel eller husdjur.. men jag tänkte göra en annons om min lilla syster i stället, för att jag orkar inte med henne just nu.
I alla fall.. hon är född -01 och ska i år fylla 12 år. Hon är den mest idiotiska ungen som finns, och då menar jag verkligen det. Hon är så dum i huvudet på alla sätt och vis. Hon finns att nå på psykhuset, nummer dit får ni fixa fram själva. Jag är då allt ingen betjänt inte.
OBS! Kränkande kommentarer är tillåtna
Everyone loves Teletubbies! ♥ Hahah! 
Detta med att min syrra är den mest idiotiska personen som finns tror jag ni fattar med denna bild då hon har badat med sin mössa mitt på sommaren.. Jag och min stora syster brukar kalla henne "Blöt hund" bara för det, hahah! 
Kolla vad söt hon är! ♥ ... Alltså kaninen, inte min syster (:
 
Nej men.. hon är inte alls till salu.
Jah bah skojah mäh eh! Hahah jag vill ha kvar henne så att jag har någon att mobba här hemma :D
För så mycket älskar jag henne! Lol.. eller inte.. ♥
Men vi hörs! // Karl (:

Kommentarer

  • Julia säger:

    Jag är inte intresserad iaf!

    Svar: Hahah, vi kan byta henne mot William XDD (Y)
    Karl King

    2013-04-29 | 17:56:59
    Bloggadress: http://julianygards.blogg.se

Kommentera inlägget här: