Karltheking.blogg.se

Sovmorgon? Nääeejj!

Kategori: Allmänt

Nu blir jag lack igen!
Efter en hård och tuff vecka i skolan med tre nationella prov i spanskan och någon sjukt onödig övning om hur man livräddar någon genom att öva med att hångla med en docka med andras saliv på, så vill man nästan bara sova hela helgen. Men näääjj.. inte får man det inte. Min otroligt vackra och stiliga far sa till mig vid middagen idag (Ja, min familj kommer faktiskt ihåg att laga mat till mig ibland) att jag skulle jobba imorgon. 
Fan! Jag som hade sett fram emot en lång sovmorgon i min varma, mysiga säng tills klockan slog 14.00. Men istället för det måste jag upp 08.30 och iväg 09.30 i den iskalla kylan som jag håller på att få cancer i för att komma till jobbet. Äjj jag blir så lack!
Men det bästa med det hela är att efter jag slutat jobbet klockan 14.00 imorgon ska jag till Julius och vara med honom hela dagen! Yaaay! :D
Fan vad gött! Och så ska jag be pappsii ge mig pengar så jag kan köpa Pepsi! ♥
#Jagärpank #Haringapengar #Pappabetalar #Lönpåmåndag #Köpapepsiochpkförallt // Karl (:

Kommentarer

  • lisaa säger:

    Ska du på 1D konsert? Isåfall vad har du för plats? :) Svara på min blogg så jag ser de :)

    Svar: Yeah man! (:
    Karl King

    2013-04-17 | 19:53:04
    Bloggadress: http://lisasundling.devote.se

Kommentera inlägget här: