Karltheking.blogg.se

1D3D movie

Kategori: One Direction

Gissa vart jag och Malte ska göra i Falun på söndagskvällen?
 
Rätt!
Vi ska se One Directions 3D film "This Is Us" och snacka om att jag är sjukt taggad till det!
Malte har då sett den på bio en gång innan, men det gör inget att han ser den dubbelt. Liksom hallå? Det är 1D det gäller. Alla vill se killarna. Jag och Malte har typ bestämt att vi ska se filmen ytterligare en gång. #YOLO liksom.
Så ja, vi får se hur det blir med det. Jag har typ lovat Anton att jag ska gå med honom också, men eftersom han nu för tiden bor i Stockholm så vet jag inte riktigt om det kommer gå.
Men i alla fall, jag och Malte ska till Falun och göra det stället osäkert. Så om någon bor där, så uppmanar jag er att flytta så långt bort som möjligt om ni vill ha ett fortsatt trevligt liv.
 
// Karl (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: