Karltheking.blogg.se

Oscar Zias autograf och BSE CD

Kategori: Allmänt

Fan vilken bra dag idag alltså!
Först så fick jag reda på att Oscar Zia uppträdde i Stockholm på Kungsträdgården klockan 14.30.
Jag bad Anteboi sticka dit eftersom han bor i Stockholm och jag tre timmar bort i Leksand.
(tveksam om Leksand finns med på kartan...)
Han tog i alla fall bilder på Oscar när han uppträdde och så fixade han en autograf till mig! Fattar vad glad jag är alltså!
Så nu ska Anton bara skicka en till mig med posten. 
 
 
Sedan idag kom min efterlängtade skiva med posten.
 
Best Song Ever! ♥ Herrejösses vad jag älskar den låten!
 
// Karl(:

Kommentarer

  • Malte säger:

    Hah! Homosexuellt marsvin!!!

    meeen jag är sjukt avis på skivan

    Svar: Kallar du fortfarande honom för det? haha!
    Vänta tills deras nya album kommer ut, då kan du ju köpa det istället med alla nya låtar. Om du nu får det, annars får du nog flytta till Ryssland och bli en rysk medborgare... Hur det ska hjälpa så att du får skivan, vet jag dock inte än
    Karl King

    2013-08-23 | 18:16:15
    Bloggadress: http://1dnooveller.devote.se/
  • Malte säger:

    Han är ett homosexuellt marsvin, det vet du
    och vi har ju pratat om det där, jag tänker inte flytta till ryssland, jag kan utnyttja det faktum att det var min födelsedag igår och att jag borde få köpa en present till mig själv

    Svar: Du säger det, och på grund av det så kan jag inte ta han seriöst längre. Men han är ju fortfarande Oscar liksom.Köp något vettigt, typ en faktabok om Oscar Zia. Om det står något i den att han är ett homosexuellt marsvin så får du fanimäjj 500 spänn av mig
    Karl King

    2013-08-25 | 15:33:19
    Bloggadress: http://1dnooveller.devote.se/
  • lina säger:

    Hej! Är du fortfarande intresserad av One Direction prylar? Hör gärna av dig till min mejl :)

    Svar: Har skickat mejl(:
    Karl King

    2013-08-27 | 19:48:31
    Bloggadress: http://onedirectionsaker.blogg.se
  • Malte säger:

    Jag tror inte de skriver böcker om homosexuella marsvin längre, så det finns nog ingen, men jag ska kolla

    Svar: Ha-ha-ha jätte kul!
    #fail #fail #fail #fail #fail #fail #fail #fail #fail #fail #fail #fail #fail #fail #fail #fail #fail #fail #fail #fail #fail #fail #fail #fail #fail #fail #fail #fail #fail #fail #fail #fail#fail #fail #fail #fail
    Karl King

    2013-08-27 | 21:26:02
    Bloggadress: http://1dnooveller.devote.se/
  • Malte säger:

    guuuud så roooligt du har nu, eller hur?

    Svar: HAHAHAHAH JÄTTE!!! :D
    Karl King

    2013-08-29 | 20:58:44
    Bloggadress: http://1dnooveller.devote.se/

Kommentera inlägget här: