Karltheking.blogg.se

Mina julklappar 2013

Kategori: Allmänt

Okej, jag har hittat den jäkla kabeln nu och självklart så kommer detta inlägg handla om vad jag har fått i julklapp. Roligt va? nej, jag vet. Men jag har liksom inget annat att blogga om. Så luta er tillbaka, sätt i headset och lyssna på den där låten som går på repeat hela tiden och låtsas om att ni faktiskt läser detta inlägg och är intresserade.
Let's do it.
 
Okej, först så vill jag bara berätta att jag har varit i Stockholm och hälsat på Anton för ett tag sedan. Där köpte jag tre cardboardcutouts av en tjej som sålde dom. Dock så sålde hon inte en "Louis", så han har jag fortfarande inte. Men ack, sucka inte. Jag ska skaffa han.
 
 
Okej, nu till julklapparna då.
Av min familj och släkt fick jag detta:
This Is Us DVD , Our Moment giftbox , Up All Night yearbook edition , What Makes You Beautiful singel , Story Of My Life singel , Live While We're Young singel , 600:- på kupolen , ett 1D armband , pengar .
Sedan fick jag även en resväska (fick dock ej plats på bild) , chokladaskar, en blomma och en vas. (tyckte ej dom var intressanta så jag tog inte med dom på bild)
 
Sedan av Malte, så fick jag detta:
Nutella och ett armband.
Armbandet är faktiskt relaterat till One Direction, om man nu inte tror det.
Nallen representerar Liam cuz han är gosig och liksom björnkram.
Cupcake'n representerar Harry cuz han är en cupcake.
Ankaren representerar Louis cuz sjöman använder ankare, klär sig i randiga tröjor. Louis brukade också klä sig i randiga tröjor.
Pingvinen representerar Niall cuz det är något han har sagt.
"I'll Always defend the people I love event though I'm as terrifying as a... as a baby penguin"
"Z" representerar Zayn cuz Malte kunde inte hitta något bättre, och för er som har godkänt i svenska så vet ni att Zayn stavas med ett  "Z".
 
Tänkte bara avsluta med att säga ett STOOOOOOOORT tack till Malte.
Dock så vet jag ej när du läser detta, men i alla fall, tack så mycket! Älskar verkligen armbandet!
 
// Karl (:

Kommentarer

  • Gandalf :D:D:D:D:D:D säger:

    Usch va mycke 1D grejer...

    2014-01-01 | 22:42:03
    Bloggadress: http://gandalf.OMG

Kommentera inlägget här: