Karltheking.blogg.se

16 nya 1D affischer

Kategori: One Direction

Hööjj!
Idag har jag varit med Julius. 
Vi gjorde egentligen inte så mycket. Vi cyklade runt lite, köpte en glass och satt oss på min farmors balkong och åt upp glassen. Sedan satt vi där och väntade på att min farmor skulle komma hem så att vi kunde få mera glass. Fast hon kom aldrig, så då cyklade jag och Julius därifrån ner tillbaks till stan. Där köpte jag sedan sju tidningar, varav två var en One Direction special tidning som jag köpte dubbelt upp av.
Sammanlagt så fick jag 16 affischer/posters på killarna i tidningarna. Dom ska jag sedan sätta upp i taket för att alla mina väggar är redan fyllda med affischer. Jag har 12 affischer som ligger på mitt skrivbord, så nu blir det 28 affischer som ska upp i taket så småningom.
Bilder kommer på det kanske! :)
 
// Karl (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: