Karltheking.blogg.se

Anorexia

Kategori: Allmänt

Hööjj!
Idag hade jag spanska som vanligt och mina vänner gick iväg utan mig till matsalen som vanligt och kvar ensam i skolan blev jag som vanligt. Underbara vänner jag har... ♥
Jag sms:ade Anton och frågade vart dom var. Han svarade att han, Lukas och Isak var i matsalen och väntade på mig. Men LLN, jag orkar inte palla mig bort till matsalen ensam så jag gick hem istället eftersom vi hade en inställd lektion. Då sms:ade Isak mig och sa att jag måste äta annars kommer jag bli som en i våran klass som har haft anorexia. Men fan heller, inte får man anorexia bara för att man skippar en måltid heller? 
(Dock har jag inte bara skippat en måltid, utan flera stycken under en ganska lång tid. Som jag har sagt förut, så äter jag inte frukost och knappast lunch och middag heller. Men det hör inte hit egentligen)
Fast väl hemma tog jag faktiskt ett äpple till frukost/lunch. En applåd på det va? 
Men i alla fall, Isak och Anton överreagerar. Jag vet vad jag gör, och jag vet vilka konsekvensar som kommer komma längre fram om jag fortsätter som jag gör, så ni killar behöver inte berätta för mig om vad som kommer hända. Jag har inte ens anorexia som ni påstår, och jag kommer inte heller få det. Jag har allt under kontroll.
 
// Karl (:
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    DU HAR INTE ALLT UNDER KONTROLL KAAAAJSAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

    (Förresten, vad betyder LLN?...)

    Svar: Jofan, allt är lugnt!
    LLN= Laugh Like Niall
    Karl King

    2013-06-10 | 20:51:50

Kommentera inlägget här: