Karltheking.blogg.se

Don't Let Me Go

Kategori: One Direction

Jag vet vad jag ska göra hela sommarlovet i alla fall :)
Någon som vill veta?
Ingen?
Nähä... okej :(
...
Haha, lite forever alone snack då, men jaja man lever ju bara en gång! 
Men i alla fall jag kommer knarka en låt heeeeeela sommaren. Tråkigt sommarlov tycker ni, men inte jag för att det är faktiskt inte vilken låt som helst, utan det är en låt som enbart Harry Styles har skrivit. Alltså dom andra killarna har inte medverkat i låten.
Själva låten heter 'Don't Let Me Go' och jag tror jag dör! Han är ju bara för perfekt! Ni borde lyssna på den låten. Det är totallt värt det! Hans röst... OMG! :')
#harryfeels #don'ttouchme #can'thandleit #i'mdying
 
 
// Karl (:

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Där passerade du heeeeeeeeeeeeeeelt klart gränsen till Harry från Louis!

    Svar: Har du hakat upp dig på det eller? Haha, jag kan då meddela att jag inte har bytt "favorit"
    Karl King

    2013-06-15 | 17:40:15

Kommentera inlägget här: