Karltheking.blogg.se

Haul, kan man väl säga

Kategori: Allmänt

Hööjj! :)
Jag var i Borlänge idag med familjen för att vi skulle till Elgiganten och kolla på abonnemang till min lillasyster för  hon har fått min pappas gamla mobiltelefon och behöver ett nytt abonnemang till den telefonen.
Vi lämnade butiken med ett nytt abonnemang åt min lillasyster och två nya mobiler till mig och min stora syster :D
Det var något erbjudanden där. Om man bytte till Telenor fick man 1000:- att handla för.
Och eftersom min lillasyster bytte abonnemang blev det 1000:- där, pluss min och min storasysters nya mobiler och abonnemang. + 2000:-.
Alltså 3000:- har vi att spendera på Elgiganten :)
 
Observera att Louis Tomlinson har en sådan mobil som jag har fast vit.
Haha, yeees! 
 
Sedan av dom där 3000:-, köpte vi fodral till dom nya mobilerna. (Samsung galaxy S4)
 
Sedan på Ö&B köpte jag en 1D affisch och två ramar som jag ska rama in bilder på One Direction.
 
 
// Karl (:
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Har oxå dom där ramarna...XDDD

    Svar: Nej men vad trevligt! XD Hur mycket köpte du dom för? Jag köpte dom för 8:-/st (Y)
    Karl King

    2013-06-25 | 21:51:33
    Bloggadress: http://julianygards.blogg.se

Kommentera inlägget här: