Karltheking.blogg.se

Nationaldagen

Kategori: Allmänt

 Tja tja bloggen, Karl in da house! ♥
Haha! Jisses vad morgontrött jag är alltså!
Anledningen att jag är vaken såhär tidigt (09.00) är bara för att fotbollsträningen har blivit framflyttad till 10.00 bara för att det är Nationaldagen idag. För att det är många som går till såkallade Gropen och lyssnar på sång och kollar på olika framträdanden ikväll då vi egentligen skulle ha träningen.
Så just nu tänkte jag bara skriva ett litet inlägg för att fördriva tiden tills jag ska ner till fotbollsplanen.
Jag har då ingen aning om vad jag ska berätta om, men eftersom jag redan tagit upp om min fotbollsträning alldeles nyss så varför inte snacka lite om matchen jag spelade igår kväll också.
Tänker inte köra några detaljer utan bara berätta resultatet och sånt för att jag orkar inte skriva en hel uppsats om en fotbollsmatch.
I alla fall, det var samling 17.45 och matchen startade 19.00, hemmamatch mot Rättvik och dom vann med 1-2.
Så kolla, det vart ju kort och gott, haha.
 
Sedan efter min träning idag så ska jag vara med Julius och hitta på något, antagligen sticker vi in till stan för att kolla in stämningen... men vem fan vet vad vi hittar på.
 
// Karl (:

Kommentarer

  • Julle säger:

    Ja man vet ju aldrig, vi kan ju vara sådana där riktiga byyyyyyyyysungar!

    2013-06-06 | 09:47:15
    Bloggadress: http://julianygards.blogg.se

Kommentera inlägget här: