Karltheking.blogg.se

Fick av min syster

Kategori: Allmänt

Igår kom min lillsyster hem med en One Direction poster collection bok till mig som hon hade köpt själv för sina egna pengar. Liksom va? Hon är den mest själviska personen i hela universium och hon tycker dessutom att One Direction är dåliga, värdelösa och helt dumma i huvudet. Hon fattar inte varför jag gillar dom så mycket och har därför kommit på nya namn åt dom bara för att jävlas med mig:
Louis: Loser
Niall: Nagel 
Harry: Hammare
Zayn: Zaga
Liam: Lime
 
Vilket jag tycker hon förtjänar att hamna i en gaskammare för, men eftersom hon faktiskt köpte en One Direction bok till mig så ska jag vara snäll mot henne. I alla fall för en dag...
 
 
// Karl (:

Kommentarer

  • blä säger:

    ahahhhahahahahhhhahahahhahha....XD

    2013-06-01 | 20:26:09

Kommentera inlägget här: