Karltheking.blogg.se

Sista skoldagen

Kategori: Allmänt

Hööjj!
Här kommer ett till sent inlägg fast denna gång om vad som hände igår, torsdagen den 13 juni.
Eftersom vi 9:or kom hem först efter midnatt på onsdagens kvällen/natten, så fick vi sovmorgon till klockan 10.00 på torsdagen.  
Det var en väldigt chill dag. Det enda vi gjorde var att städa ut skåpen och sedan fikade vi i klassrummet.
Och jag kan tillägga att Anton är en väldigt jobbig människa ibland. Till exempel när vi satt och fikade i klassrummet så skippade jag glassen eftersom det bara fans skedar att äta med.
(och som ni kanske vet så äter jag inte med skedar för att Liam Payne i One Direction har fobi för skedar, och som den äkta Directioner jag är så äter jag inte heller med skedar)
Anton tycker dock jag är väldigt töntig angående detta och skulle såklart skrika det över hela bordet bort till Lukas, men som tur så stoppade jag honom innan han hann skrika.
Gud vad irriterande han är alltså!
 
Julius, du sitter väl säkert och gapskrattar just nu... 
// Karl (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: