Karltheking.blogg.se

Nationella prov

Kategori: Allmänt

Seriöst.. vad är meningen med Nationella prov egentligen? Dom förstår ju bara ens liv, som t.ex. idag hade jag två nationella prov, jag var sjukt taggad och hade pluggat hela natten dagen innan, sedan när man sitter där i klassrummet och väntar på att man ska få börja skriva, känner man bara hur man kommer klara hela j*vla provet och få ett A. Men nääeejj.. fan inte, när man ska börja på provet fastnar man direkt på första frågan. (där trodde ni att jag skulle säga att jag fastnade på mitt namn, men jag vet faktiskt vad jag heter). Iallafall så sitter man där som ett stort f*cking frågetecken medans alla omkring en är redan på sista frågan. Helvete vad jag blir lack! 
*suck* japp.. där vet ni hur det gick för mig på nationella proven vi hade idag.. Aja, jag får väl bli en gatusopare när jag blir stor. Hej så länge // Karl 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: