Karltheking.blogg.se

Påsklov

Kategori: Allmänt

Yeah Buddy, du läste rubriken rätt. *Applåder*
Nej men nu ska jag vara seriöst och berätta vad jag ska göra under en hel vecka och typ 3 dagar.
Dååååå kör viiiii! #Melodifestivalstatus #Dålighumor #Jagvetintevadjagskriverlängre #Skjutmig
Nej men herregud.. jag kan bara inte vara seriös.. Aja, vi fortsätter iallfall.. 
Imorgon, på skärtorsdagen, ska jag vara med Julius antagligen, tror jag. Vi bestämde typ inget, haha. Det gör vi typ aldrig. Vi går bara hem till varandra och äter upp ens kylskåp... (?)
fredagen ska jag förmodligen också vara med Julius. *Trollface* Vi brukar vara varenda dag till 23.00 på kvällarna eftersom vi bor hyfsat nära varandra.
lördagen tror jag att våran familj + mormor & morfar och farmor ska ha påskmiddag. Jag vet inte riktigt, jag är inte så insatt i högtider... eller i min familj. Och för er som undrar varför jag inte skrev farfar, så är han död. Om nu någon bryr sig om vad jag skriver...
söndagen ska jag gå i kyrkan.. eller näääeejj. *Suck* Där kom ett urdåligt skämt. (Om man nu ens kan kalla det skämt) Men jag vet faktiskt inte vad jag ska göra på söndagen. Kanske vara med Julius eller bara softa. Vänta.. herrejävlar jag måste städa hos kaninerna.. Fan vad tråkigt, nu blir jag lack!
måndagen ska jag fanimääjj sova hela dagen bara för att jag kan.
tisdagen ska jag brotta ner min lillasyster för att jag älskar henne så mycket! ♥
onsdagen är det så kallad "lill lördag" eftersom det är dagen mitt i veckan, och då ska jag dricka PK! 
torsdagen ska jag nog vara med Julius igen. Int trött ma' på han int! :D
fredagen.. har jag ingen aning om vad jag ska göra riktigt, antingen ska jag vara med Julius eller så ska jag lana hela dagen tillsammans med min kudde och min framtida feta godispåse!
lördagen ligger jag förmodligen i min säng med magont.. 
söndagen ska jag nog vara med Julius igen. Sooooo.. if you see this Julius, call me maybe (;
Sedan vet jag inte om jag börjar skolan igen där på måndagen, så jag tänker inte planera in något helt AWESOME om jag nu ska kräla mig till fängelset..
Men det var typ allt för denna gång! Vi hörs! // Karl (:

Kommentarer

  • JuliaDuVet säger:

    Hörrö dudu, du får nog allt ta och planera om lite, för du väät att ja åker till smööland i schlutet av påsklovsveckan, så dä går int! xD

    Svar: Äjj fan nu blir ja lack! Hä' har jag sutti' å skräävet i en hal'timma å så kömmer du å förstö' allt! XD
    Karl King

    2013-03-27 | 21:45:38
    Bloggadress: http://julianygards.blogg.se

Kommentera inlägget här: