Karltheking.blogg.se

Julius...

Kategori: Allmänt

...är sjuk, och Anton (eller Ante boi som jag har döpt honom till eftersom det är mer passande när han ska flytta till våran huvudstad) är i Stockholm och tapetserar om deras hus och Amadeus är på klassresa, Isak bor för långt bort och Lukas är i Lima, Kasper är jag inte med så mycket och Erik tappar jag kontakten mer och mer för varje dag som går. Emelie och Augustina är på något uppdrag som jag tror heter Försök-att-hålla-er-borta-från-Karl-så-mycket-som-möjligt-under-eran-livsperiod...
Så jag har ingen att vara med under hela helgen, eller jo.. jag har ju min lillasyster.. men hon är inte så rolig. Jag får väl typ sitta hemma och göra det jag är bäst på, att göra ingenting. 
// Karl (:
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Men penis, vem tusan e Amadeus? XDD

    Svar: Amadeus :)
    Karl King

    2013-05-31 | 19:24:01
  • Anonym säger:

    Och isak?

    Svar: Isak :)
    Karl King

    2013-05-31 | 19:24:11
  • Anonym säger:

    Och kasper? XD

    Svar: Kasper :)
    Karl King

    2013-05-31 | 19:24:19

Kommentera inlägget här: