Karltheking.blogg.se

Utan jacka

Kategori: Allmänt

Okej, det var så här att i fredags lånade jag ut min jacka till Lukas (min barndomsvän) för att han skulle ut i skogen och springa runt och larva sig under helgen. 
(För er som inte visste går han på lajv, vilket betyder att man klär ut sig och springer runt i skogen och lekar Harry Potter.. typ haha.)
Men i alla fall, vi två bestämde att han skulle ta med sig min jacka till skolan idag. Så då tog jag ingen annan jacka med mig eftersom jag visste att jag skulle få tillbaks min jacka utav Lukas i skolan.
Men den jäveln hade glömt min jacka hemma hos sig, så jag fick gå utan jacka under hela dagen idag. 
Det var en väldigt fin tajming btw.. eller inte. Solen var borta och det var molnigt och typ jätte kallt.
Så nu hoppas jag att den lilla skitungen kommer ihåg att ta med sig min jacka imorgon! 
#inteärjagsurinte #baralitebesviken #mendetgöringet #Lukasärglömsk #jagvet
// Karl :)
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hahahahahha rätt åt dig XD

    Svar: Julius? Haha, det kommer komma tillbaks på dig. Karma du vet ;) XD
    Karl King

    2013-05-21 | 19:43:46

Kommentera inlägget här: