Karltheking.blogg.se

1D haul och lite annat

Kategori: Allmänt

Jag har inte bloggat på ett tag, jag vet. Det är bara så mycket med skolan, liksom allt man måste plugga till och sådant. Sedan har jag även ganska allvarliga personliga problem. Jag kommer nog inte ta upp det här på bloggen, i alla fall inte än på ett tag. Nu när jag har höstlov så tänkte jag blogga lite, men jag har inte en minsta aning om vad jag ska skriva om. Så ja, ni får nöja er med en haul denna gång för att jag har köpt lite saker sen mitt sista inlägg här på bloggen.
Men först tänkte jag berätta en liten sak. Det var såhär att jag var med i en tävling på Instagram där man kunde vinna One Directions nya bok "Where We Are: Our Band, Our Story", SIGNERAD! Så självklart så var jag med, och gissa vad? Jag vann! :D
Så nu har jag två av denna bok, men hur coolt är inte det att ha något som killarna har hållt i och signerat liksom? Då spelar det ingen roll om man har den en eller två gånger.
 
På tal om antal, nu har jag tre "Take Me Home" CD-skivor!
Fick lov att köpa denna bara för att jag ville ha själva fodralet eftesom jag har "yearbook " och "picture book" där man bara får med skivan och inte något fodral. Så nu har jag tre CD-skivor. Alltid bra med reserv va?
 
Sedan har jag köpt lite pysselböcker... 
 
Killarnas officiella kalender för 2014
 
En posterbok
 
Några armband
("Harry" fanns inte så han måste jag fortsätta att leta efter)
 
Men detta är i alla fall alla armband jag har i denna kollektion :)
 
Sedan har jag köpt lite mer samlarkort trots att jag redan har alla 90 kort man kan samla på. 
 
 
Så ja, detta är alla mina samlarkort nu. Jag har alla 90 kort i boken, sedan bredvid finns alla mina kort jag har i reserv, 203 kort. Jag har alltså 293 kort sammanlagt :)
 
Det var allt jag har köpt den senaste tiden.
Vi hörs förmodligen snart 
 
// Karl (:

Kommentarer

  • Bella säger:

    Har mejlat dig :)

    2013-10-31 | 18:22:52
  • Celine säger:

    Nej nu är jag avundsjuk!

    2013-11-20 | 22:28:03
    Bloggadress: http://celinelf.blogg.se
  • Elin säger:

    Hej!
    Tänkte bara höra om du fortfarande vill ha tre st biljetter till konserten nästa år? har 3 st ståplats parkett gul till den 13/6 om du intresserad. :) mejla mig om du är intresserad [email protected] :)

    2013-11-27 | 22:40:45
  • larryfanfics.blogg.se säger:

    Vet du varför du inte hittade Harry? För han är MIN! hah

    Svar: HAHHAHAHAHAHHAHAHAH !!!! IDIOT !! :))))))))))))))




    #skoja
    Karl King

    2013-12-24 | 10:27:19
    Bloggadress: http://larryfanfics.blogg.se/
  • larryfanfics.blogg.se säger:

    Du kan vara en idiot

    Svar: du och jag Malte, du och jag haha
    Karl King

    2013-12-25 | 14:07:14
    Bloggadress: http://larryfanfics.blogg.se/
  • larryfanfics.blogg.se säger:

    haha precis, du och jag

    2013-12-25 | 15:01:35
    Bloggadress: http://larryfanfics.blogg.se/

Kommentera inlägget här: