Karltheking.blogg.se

One Direction WWA-tour 2014

Kategori: Allmänt

Ni får ursäkta att jag inte har bloggat på den senaste tiden. Jag brukar vanligtvis skylla bort mig på att jag är blond, trots att jag är mer brunett än blond. Men denna gång tänker jag faktiskt berätta sanningen för er, om det nu ens är några som läser denna blogg fortfarande?
Jag har i alla fall en dålig ovana att jag glömmer bort saker jag äger och tror sedan att dom inte existerar alls... min blogg är ett sådant exempel, haha. Men ja.. nu är jag tillbaka i alla fall tack vare att Anton påminde mig om bloggen.
På tal om Anton så kommer han faktiskt upp till mig nu i helgen. Vi ska bland annat ta oss till Rättvik och kröka. Fast där ljög jag lite, det blir ingen alkohol för oss bara Rättviks glass förhoppningsvis. Sedan ska vi antagligen hitta på något våghalsigt med Julius.
Och bara för att ni älskar Anteboi så mycket så ska ni få en till nyhet om honom. Jag, Anton och Malte ska nämligen gå på One Direction's WWA-tour den 14 juni 2014. Och high shaparell nutella ftw vad roligt vi ska ha det! Jag och Malte ska försöka vinna biljetter till den 13 juni också bara för att vi älskar killarna så enormt mycket.
(och delvis för att det skulla vara helt awesome att säga att man faktiskt har tillbringat en hel helg med killarna)
 
Vi sitter på sektion 112, vilket är hyfsat nära scenen.
// Karl (:
 

Kommentarer

  • Jojjo säger:

    Gud vilka bra platser du fick! Jag kommer sitta på sektion 337 eller 237 eller nåt sånt tror jag :)
    Du har en superfin blogg! ♡

    Svar: Se det positivt! Det är ju bättre än inget i alla fall :)Gud så glad jag blir! Tack så mycket! Din blogg är fin den med ♥ :)
    Karl King

    2013-10-07 | 16:22:17
    Bloggadress: http://jojjohansen.blogg.se
  • Allis säger:

    Jaaag ska också gå på deen :O Jag sitter på sektion 113 på rad 5 :OO Jag tror inte jag riktigt har fattat att jag ska gå för vi har inte hämtat ut biljetterna än :O;) OMG JAG LÄÄNGTAAAAAR

    Svar: Du har helt awesoma platser ju! :D Guuud... nu blev jag avundsjuk på dig haha :)
    Karl King

    2013-10-08 | 16:58:49
  • säger:

    haha sitter nästan där!!

    2013-11-29 | 20:03:34

Kommentera inlägget här: