Karltheking.blogg.se

Min födelsedag

Kategori: Allmänt

Nu har äntligen min familj och släkt gratulerat mig. Sisådär 2 veckor efter jag fyllt år.
Men men, nu är det gjort i alla fall.
Så ja.. här kommer lite bilder från vad jag har fått:
 
Ett mobilskal, blomma och lite stålar. + en t-shirt fast den har inte kommit än.
(Ni vet morsor på internet. Kan absolut nada)
 
Sedan min fantastiska tårta.
Eftersom jag inte gillar grädde så fick det bli en Nutellltårta istället, aha :)
 
------------
 
Sedan så har jag och Malte varit på bio.
Som ni kanske vet så såg vi One Direction - "This Is Us" 
 
 
Vi satt längst bak i mitten så att vi kunde sitta och gråta ifred.
Världens bästa film! #heltseriöst
 
//Karl(:

Kommentarer

  • Malte säger:

    Om du gör en nutellatårta till mig gör jag en megagod kladdkaka till dig? :)
    Och grattis i efterskott ^.^

    Svar: Haha, är du seriös? Kan du ens baka? hihiTack tack! Detsamma haha (:
    Karl King

    2013-09-06 | 09:36:41
    Bloggadress: http://1dnooveller.devote.se
  • Malte säger:

    Skojaru? Jag är värsta proffset på att baka, så ja jag är seriös

    Svar: Haha vi får se till jul. Då kanske du vet mer om bakning
    Karl King

    2013-09-06 | 15:30:37
    Bloggadress: http://1dnooveller.devote.se
  • Malte säger:

    JAG KAN BAKA!

    2013-09-06 | 20:38:29
    Bloggadress: http://1dnooveller.devote.se/
  • Linn säger:

    om du var intresserad av biljetter så har jag en sittplatsbiljett till den 13, läktare 1

    2013-09-29 | 00:58:58
  • Linn säger:

    glömde skriva mejl, [email protected] ^

    2013-09-29 | 01:00:24

Kommentera inlägget här: