Karltheking.blogg.se

Man bah tjena jag är tillbaks osv

Kategori: Allmänt

Shiiiet, länge sedan jag blogga nu alltså! Let's take a minute and thank God cuz i'm back. Woooaaah! :D
Haha nä skoja, men saker och ting har varit väldigt jobbiga den senaste tiden, och fortfarande är, därför har jag inte bloggat. Men nu så mår jag en aning bättre och tänkte ge bloggandet ett försök.
I mars så kommer jag göra en sak, en ganska så stor sak. Fast ingen vet vad det är förutom min pappa och jag som då har kommit på detta. Top secret liksom. Detta stör Malte något enormt, men haha det är rätt åt honom.
Sedan en liten påminnelse till mig själv; 14 dagar kvar tills jag drar med min familia till Kap Verde. Yaay, tjohoo, aj caramba osv osv osv.
 
Sedan så har jag inget mer att skriva om förutom att jag fick veta nästan världens roligaste sak idag. Nämligen från Malte. Såklart. Han lyckas med allting, och då menar jag verkligen det. Inte bara för att han tappar sin mobil i té, beasås och Gud vet vad. Han lyckas även med att vinna tävlingar där han inte ens minns att han har deltagit i.
Mirakel, gående fyrklöver och allt som har tur i sig liksom.
 
// Karl (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: