Karltheking.blogg.se

This Is Us Deluxe Gift Set

Kategori: Allmänt

Tjäääna!
Som alla vet så är Anton hemma hos mig just nu, hahha skoja! Ingen vet att han är här på besök hos mig, eller ja... nu vet ni det. Men sak samma. Han är här på besök i alla fall. Enda från Estocolmo. (yes, jag vet faktiskt vad Stockholm heter på spanska).
Suck... Get to the point Karl.
Okej, vi två har varit och shoppat idag. Anton köpte dock inget, men jag köpte däremot en sak, eller rättare två saker. Men en sak var en tröja, och som ni kanske vet så gillar jag inte att blogga om kläder. Men den andra saken jag köpte var One Direction's DVD "This Is Us". Och om ni är uppmärksamma så vet ni att jag redan har deras DVD. Men detta var inte deras vanliga DVD, utan detta var deras deluxe gift set, vilket innebär att man får med sex dubbelsidiga kort. Alltså 12 foton. (om ni inte kan matematik) (som mig) (fick lov att använda miniräknare för detta) (men säg inget till min mattelärare) (inte för att han kan sänka mitt betyg mer än vad det redan är) (jag borde sluta nu va?) (detta med alla parenteser börjar bli rätt så jobbigt) (jag vet, håller med)
 
 
// Karl (:
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: