Karltheking.blogg.se

HAHAHA!! Kan inte få nog utav dessa!

Kategori: Allmänt

1. Vilken svordom använder du mest? - Fan och jävlar
2. Äger du en iPod? - Nej..
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? - Det är min pappa som väcker mig, hah
4. Hur många resväskor äger du? - Två maybe?
5. Använder du flip-flopps? - Nej fy fan!
6. Var köper du dina matvaror ifrån? - Ica, Mårtas och Hemköp! (Y) Fast det är mest Pepsi jag köper..
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? - Beror på
8. Vilken var den senaste filmen du såg? - Mission Impossible
9. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis? - Med kompis/ar
10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? - Massor med 1D saker och Pepsi! ♥
11. Har någon någonsin kallat dig lat? - Haha, ja och det är inte bara en.. 
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? - Nepp
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? - One Direction- Take Me Home
14. Vilken är världens bästa artist just nu? - Pojkbandet One Direction
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? - Ja, Anton berättade för mig i skolan att han hade kysst någon han bara hade träffat en gång..
16. När var det senast någon stötte på dig? - No idéa
17. Vad åt du till middag senast? - Äter oftast inte middag
18 Använder du huvtröjor? - Ja ibland
19. Kan du vissla? - Typ halvt
20. Vem var den senaste som ringde dig? - Min lillasyster
21. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält? - Korvkiosken (:
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? - Ingen aning
23. Vilket riktnummer befinner du dig i? - Det har jag inte koll på
24. Tittade du på tecknat när du var liten? - Yes Man!
25. Hur långt är det till ditt närmaste köpcentrum? - Drygt 10 minuter
26. Hur många syskon har du? - Två
27. Är du blyg inför det motsatta könet? - Inte direkt
28. Vilken film kan du alla replikerna till? - Ingen, haha
29. Äger du några popband t-shirts? - Nope, men en hoddie
30. När flög du senast? - 3 år sedan kanske det var?
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? - 3 på vardera sida. 3+3 = ?
32. Läser du för skojs skull? - Hur kan läsning vara roligt?
33. Pratar du några andra språk? - Jaao! Spanska och teckenspråk
34. Diskar du din egen disk? - Nej, pappa gör det
35. Har du gråtit offentligt? - Det har väl alla?
36. Har du en stationär dator eller en laptop? - Bådadera
37. Försöker du alltid lära dig nya saker? - Det skulle jag inte direkt påstå..
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? - Nej
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? - Varför inte tjejen?
40. Kan du kasta macka? - Jag kan kasta allt (;
41. Har du någonsin varit på Jamaica? - Nääeejj
42. Vad har du med dig in på bion? - Pepsi och popcorn
43. Vem är din favoritlärare och varför? - Marit, för hon hjälper mig med mina problem
44. Har du dejtat någon av en annan religion? - Har inte dejtat någon alls
45. Vad har du för väder? - Storm, hah
46. Har du en blogg? - Nej? Varför tror du de?
47. Vilket är ditt favoritämne i skolan? - Bild
48. Gillar du att flyga? -  Ja, det är avslappnande enligt mig
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? - Snäll och schmäääxig
50. När sov du senast på golvet? - Vet inte?
51. Vilken är din favoritdrink? - PEPSI! ♥
52. Gillar du din boende-situation? - Den är väl okej..
53. Vilken är din mammas hemstad? - Hur ska jag veta det?
54. Din pappas hemstad? - Ingen aning
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? - Mer än 10, haha
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? - Nja.. när det är skola i alla fall
57. Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? - Hahaha!!! Nej
58. Vilken är din favoritfrukt? - Copacabananan .. 
59. Äger du en digitalkamera? - Nej
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? - 16 år
61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? - Apsålutt intä !
62. Tror du på liv på andra planeter? - Ja, min morfar är en alien.. :D
63 Vem var den sista personen som gjorde dig arg? - Mamma
64. Tror du att Gud är man eller kvinna? - Tror Gud var en hen
65. Vad var det senaste du åt? - Kommer inte ihåg, brukar inte äta
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? - Bådadera
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? - Dom hade dålig fantasi.. haha nej men jag vet inte
68. Gillar du senap? - Fyfan! Ketchup ska det vara! Ketchup, ketchup punkt!
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? - Kom igen nu! Du får Pepsi hemma senare!
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? - Ja, YOLO! :D
71. Har du varit inblandad i en trafikolycka? - Nope
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? - Japp, min 1D chokladkalender
73. Tycker du om att krama folk? - Det är väl mysigt ^^
74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? - Det brukar vara jag som inte ringer..
75. Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta? - Läser inte böcker
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? - Ingen vad jag kommer på nu
77. Vad är du allergisk mot? - Mot inget
78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? - Nej, kött är gott 
79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? - Vet inte
80. Vad är det första du gör när du går upp på morgonen? - Går och lägger mig i sängen igen
81. Vilket är ditt roligaste barndomsminne? - Har så många så!
82. Vad får dig att gråta? - När någon man älskar dör
83. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? - Ingen aning
84. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? - Ingen aning
85. Vem är din knasigaste vän och varför? - Julius, för han är som han är. Delvis för att han är blond XD
86. Har du gjort någonting olagligt någon gång? - Haha.. ja
87. Vilken musikkonsert var du på senast? - Kommer inte ihåg
88. Vad har du för färg på tandborsten? - Den är med 1D på (:
89. Har du varit med på tv någon gång? - Neej
90. Har du levande blommor hemma? - Mamma har det överallt
91. Vilken är den dominerande färgen i din garderob? - Svart
92. Har du körkort? - Nope
93. Har du en bästis? - Yeah Man!
94. Hur ser dina sängkläder ut? - One Direction på (: Varför kollar du inte på de bilder jag lagt ut på mitt rum?
95. Vad får dig att koppla av? - One Direction musik
96. När skrattade du hjärtligt senast? - Vet inte
97. Vad ska du syssla med när du blir pensionär? - 1D's manager
98. Vilken var din bästa ålder? - När jag var 12 år, haha P12:a
99. Är du dum i huvudet? - Alltid!
100. Vad skulle du helst av allt vilja göra just nu? - Vara med One Direction

Kommentarer

  • Jesper säger:

    Haha, du är lika stort One direction fan som jag är Madonna fan :D (y)

    Svar: Yeah man! Det kan du ge dig på! Hahah :D
    Karl King

    2013-04-19 | 22:55:11
    Bloggadress: http://jespermadonna.devote.se

Kommentera inlägget här: