Karltheking.blogg.se

100 frågor + svar

Kategori: Allmänt

1. Hur gammal är du? 16 år

2. Hur gammal känner du dig? 16...

3. Vad har du gjort i dag? Varit i skolan

4. Vilken film såg du senast? Död Snö

5. Vem ringde du senast? Anton :)

6. Är du besatt av någonting? Häääh...One Direction

7. Är du rädd för blod? OMG!! F*CK nej...

8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? a lot of people, och nej jag är inte på någon fest eller så, jag är bara i mitt rum :))

9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? Hah, fem? Jag kan alla

10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? Nej, sa ju att jag kunde alla

11. Vilken färg är dominerande i din garderob? Mest svart, men även grått, vitt och blått.

12. När vaknade du i dag? 04.50

13. Vilken är din favorithögtid? Vilken är din?

14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? London :)

15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? vet faktiskt inte?

16. Hur vill du tillbringa din pension? roadtrip around the world

17. Vad lyssnar du på just nu? Fronda

18. Har du någon gång brutit ett ben? Nej, tack och lov

19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? Alltså jag är inte så insatt i sådant

20. Vem är din favoritkändis? One Direction

21. Vad är du på för humör just nu?  Chill mode on, haha nej men det är chill.
 
22. Vilka världsdelar har du varit i? Massor av länder i Europa, men ska snart till en ö utanför Afrikas kust

23. Snarkar du? Nää

24. Vilka yrken har du provat på? På praktik och sånt så har jag varit i olika butiker

25. Hur går du helst klädd? I mjukiskläder, men när jag går ut så blir det jeans och någon tröja

26. Vilket stjärntecken är du född i? Lejon 

27. Vilket är ditt favoritgodis? har dock inget favoritgodis

28. Vad sa du senast? Jag minns inte?

29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? beror på om du menar i grundskolan eller gymnasiet

30. Vad har du på dig just nu? jeans och en grå tröja

31. Vilken är din favoritaffär? Har inte direkt någon favorit affär
  
32.Vilket är ditt favoritmärke? Har inget favoritmärke
 
33. Vad har du i dina fickor? Nada

34. Vad köpte du senast?  One Direction's This Is Us Deluxe DVD

35. Hur många gånger har du flyttat? har aldrig flyttat

36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? en helikopter, en lyxig helikopterplatta och en paraplydrink :)

37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? kvällsmänniska

38. Senaste filmen du såg på bio? "Sunes bilsemester", men innan ni tror något om mig så är mitt försvar att Malte kände en i filmen.

39. Har du blivit sydd någon gång? naaah

 40. Har du någon gång badat naken utomhus? när jag var liten så badade jag naken i en hink, anteckna det du:)
 
41. Vad åt du till frukost? äter inte frukost
 
42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan?  hur såg det inte ut?
 
43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? alltså jag har nyss börjat att övningsköra... så nej haha

44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? min lillasyster hämtade min datorsladd till mig nyss

45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? i en platspåse under min madrass i en gammal majonäsburk. Nej men vad tror du? på mitt nattduksbord som alla andra

46. Vad var det sista du åt? -

47. Vem är världens vackraste kvinna? du :*

48. Är du blyg? beror på vilken situation jag är i

49. Vilken var den sista konserten du var på? One Direction

50. Vad heter du i andra namn? du får 10 spänn om du gissar rätt!!! :D

51. Har du varit med om en bilolycka? nej

52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? yes ma'am/sir! It's a really big secret so schhh

53. Vilken är den roligaste träningsformen? fooootboooooooll, och springa i skogen. Känns som om man är med i Barda då hahaha

54. Har du några husdjur? roligt att du fråga, ja jag har en halvt död kanin :))

55. Vill du gifta dig? allt är redan planerat.

56. Vad är du sugen på just nu? nada

57. Vad är klockan? 16.04

58. Vad är det konstigaste du ätit? Jakobs frestelse med bananskivor

59. Har du någon udda förmåga? förmåga och förmåga, men jag pratar inte dock så mycket... hahhahahha

60. Var växte dina föräldrar upp? how should i know?

61. Vad önskar du dig i julklapp? inget jag kommer på just nu

62. Har du någon gång uppträtt inför massa människor? var med i en gymnastikgrupp när jag var fem med min syster och då uppträdde vi hahah piiiiiin

63. Göteborg eller stockholm? STOCKHOLM!!! :DDDDD

64. Har du sett någon dö? ja, jag var själv mördaren. Ett ex antal gånger. Dom där jävla myggen är rena rama helvetet

65. Har du någon gång ringt polisen? har inte behövt, så nej

66. Hur många grader är det ute? -8 grader

67. Vilken färg har ditt hus? brunt, bajsbrunt. haaha skoja, men det är ett brunt tegelhus

68. Vad sjöng du senast?  jag sjunger inte

69. Har du insett vilka som är dina äkta vänner? yes, tror jag. Verkar som det. Top notch liksom

70. Har du någon gång varit ”medverkande” i en rättegång? räknas det om man sett det på film?

71. Har du svenskt ursprung? aa, om man räknar bort min morfar som är från Finland

72. Hur mycket väger du? -

73. Har du ett turnummer? Hade 18 när jag var mindre, men nu har jag inget speciellt

74. Vem kramade du sist? Malte, om inte min lillasyster

75. Har du någon gång åkt snowboard? på TV-spel, ja

76. Kan du åka skateboard? jaaaa! du skulle ha sett mig, var värsta provset

77. Nämn någon du beundrar och varför? några* , och i så fall One Direction cuz they're cool

78. Har du gröna fingrar? absolut inte, så fort jag nuddar en växt så dör den

79. Har du svimmat någon gång? alldeles för många gånger

80. När lärde du dig senast någonting nytt? i tisdags på hälsopedagogik. Tydligen så går 25% av det man äter till hjärnan

81. Har du, eller har haft, något smeknamn? inte direkt

82. Vad skulle du göra om du fick full lön i ett år utan att behöva jobba? ta reda på hur i helvete det gick till

83. Är du vidskeplig? ahhahahhahahh!! är det något jag inte är så är det vidskeplig

84. Vilka är dina största svagheter? killar som är med i One Direction, haha

85. Vad händer till helgen? Öppet hus på gymnasiet, det är obligatoriskt men naah, jag har inget att göra där så... #rebell

86. Om du skulle få en miljon kronor för att hugga av den hand du inte skriver med, hade du gjort det då? nej, det är min hand och bara min.

87. Vad har du gjort idag för att ditt liv ska vara bättre imorgon? -

88. Nämn tre saker du absolut inte kan göra? jag kan allt, jag är Batman

89. Vilken är din favoritrestaurang? mat är inte direkt min passion

90. Bada eller duscha? Duscha

91. Är du bra på att laga mat? är kung på att inte laga mat

92. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb du har haft? nej

93. När och varför var du på sjukhus senast? beror på hur du menar, om du menar liksom tandläkaren eller skolsköterskan eller om du kanske bara menar sjukhuset? me no know

94. Vilket är ditt drömyrke? 112 aina

95. Har du några piercings? nope

96. Löskokta, hårdkokta eller stekta ägg? varför så många frågor om mat?

97. Om du fick resa tillbaka i tiden och återuppleva en händelse, vilken skulle det vara? idk?

98. Vad gjorde du 8.00 imorse? var i skolan och hade Kommunikation

99. Har du gråtit idag? Naaajj

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Ska på ett möte

 

// Karl (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: