Karltheking.blogg.se

Ja, jag har fyllt år

Kategori: Allmänt

Jag fyllde 16 den 22 Augusti, men eftersom jag var ute i ödemarken med några okända människor i stugor så firade min familj aldrig mig. Och det har dom inte gjort än eftersom jag har haft massor med träningar och matcher under hela förra veckan när jag kom hem från min "utflykt".
 
Vi kanske ska fira mig nu denna vecka, men det är inte klart än. Anton kommer i helgen och hälsar på så han får väl förmodligen vara med och fira mig. Mihiii ^^
 
Förutom det så har det inte hänt så mycket förutom att mitt högra knä är helt förstört typ. Enligt min mamma så är det något med alla muskler i knät. Men jag vet inte riktigt. Jag kan inte böja knät överhuvudtaget, och knappt ha det rakt heller. Men det stör mig inte så mycket från att spela fotboll. Visst det gör sjuuukt ont när jag skjuter och sånt, men jag bryr mig inte. Det knakar till och vrider sig när jag tar i, men fan heller inte ska ett knä stoppa en från att träna? I alla fall, om det inte blir bättre inom någon vecka ska vi kontakta läkaren.
 
// Karl (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: