Karltheking.blogg.se

God Jul?

Kategori: Allmänt

Det här med att jag skulle börja blogga igen... inte riktigt min grej.
Jag vet att jag har sagt att jag ska börja blogga igen flera gånger, men det funkar liksom inte. Så fort jag har loggat ut från Blogg.se så glömmer jag bort att jag faktiskt driver en blogg. Not my problem bro.
Eller jo, det är det nog. My bad, jag tar tillbaks det jag skrev.
 
Men i alla fall, det har varit jul. Som förhoppningsvis ni vet och minns för den delen.
Jag har fått julklappar och ja, jag har faktiskt en släkt som gillar mig. Det kanske inte ni tror, men jag har faktiskt det. Jag tänkte lägga ut bilder på de julklappar jag fått, men eftersom jag nu för tiden sitter i mitt rum med en laptop utan en sån där dryg kabel som man kan överföra bilder från mobilen med, så kan jag inte lägga ut nå bilder. Men ack, sucka inte för det. Jag ska försöka lösa det på ett smidigt sätt. Lovar.
 
Sedan så har jag mer eller mindre skaffat en friend, en ny en. - känner på mig att detta blogginlägg kommer bli långt, men se det såhär: vem vet när jag kommer blogga igen? - I alla fall, jag har skaffat en ny vän, kan man säga, eller inte... Jag har känt han i flera år och jag har faktiskt nämnt honom i min blogg förut. Han heter Malte i alla fall, och jag känner på mig att jag säger "i alla fall" en hel del. Om min gamla svenskalärare skulle ha varit här så skulle hon ha gett mig ett F- och slängt mig ut genom fönstret. Men I ALLA FALL, Malte är en sån där vän som alla vill ha, en sån där som alla behöver. Det spelar liksom ingen roll om du tänker mörda Malte, du kommer ändå gilla honom enormt. Och ja, det är synd att vi två inte har blivit så bra vänner tidigare. Nu går vi på två helt olika gymnasium, och träffar inte varandra så ofta. Dock så är det lite roligt för att dom två "BFF" jag har/hade under grundskolan knappt sms:ar med varandra idag. Ärligt talat så vet jag inte om vi är så kallade "BFF" idag, däremot så är jag och Malte det nu. Cuz he's my bästest fränd now, och jag tycker ni ska besöka hans novellbloggar.
 
och hans nya om Larry:
 
 
Det var väl det antar jag, hahhahahha hejdå
 
God Jul.
 
FAAAKK! Shiiiiit, hur kunde jag glömma?!
Jisses! Jag glömde nästan bort att skriva om Louis!
Han har fyllt år, 22 år faktiskt. Helt otroligt! Det kändes som om han nyss var 19.
Och liksom om åtta år så är han 30 !! Do you hear me screaming?
 
Gonna jump into a wall now.
 
// Karl (:
 

Kommentarer

  • Malte säger:

    Nu är det tyvärr så att min första novellblogg tog självmord och finns därför inte längre, bara så du vet.
    Iallafall så är du också en sån där vän som alla behöver, även om man vill mörda dig ibland.
    Pyss pyss :*

    Svar: Och det säger du nu... great.Man vill mörda dig jämnt :))))))))))
    pyss pyss :*
    Karl King

    2013-12-25 | 12:54:44
    Bloggadress: http://larryfanfics.blogg.se/

Kommentera inlägget här: