Karltheking.blogg.se

This building was fire!

Kategori: Allmänt

Många av er satt nog och hade det mysig med en godisskål hemma i soffan och kollade på någon spännande film med levande ljus denna helg. Jag önskar att jag också kunde säga så, men då skulle jag ljuga på sätt och vis. Visst jag hade det enormt spännande, nästan lite för spännande denna lördag. Och levande ljus? Hah, nej, jag hade bättre än så. Jag hade hela mitt jobb i lågor!
 
 
Så nu är man arbetslös...
 
En liten rolig sak i det hela är att jag jobbade på förmiddagen på lördagen och tvättade varenda j*vla fönster på byggnaden.. och så är tacken det här? Jo men det var ju snällt.
 
Hela övervåningen är helt nerbränt och en del av källaren. Resten av källaren är rök och vatten skadad.
 
 
 
 
// Karl 

Kommentarer

  • Bella säger:

    Har mejlat dig :) btw skriver från mobilen :)

    2013-10-17 | 13:54:39

Kommentera inlägget här: