Karltheking.blogg.se

Marknads 1D haul

Kategori: One Direction

Hööjj! :)
Jag kom nyss hem från Rättvik där jag har varit med Anton på marknad. 
Det kanske inte var den bästa dagen att gå på marknad eftersom det regnade nästan hela tiden. Men alla One Direction saker dom sålde där jämnade ut det hela. Så ja, nu tänker jag visa allt jag köpte :)
 
Först så köpte jag tre affischer.
En på hela bandet, sedan en på Louis och en på Liam som jag ska sätta uppe i taket bredvid Harry och Zayn. Niall hade dom inte, men jakten fortsätter efter honom.
 
 
Har dock inte orkat öppnat dom, men såhär ser affisherna ut:
 
 
 
Sedan köpte jag en plånbok
 
Och så köpte jag två böcker.
En liten random bok bara som heter "1D och jag" och sedan deras nysläppta bok "Where We Are" fast på svenska.
 
 
Och sist så fick jag min sena födelsedagspresent av min mamma. 
En t-shirt
 
// Karl (:

Kommentarer

  • Bella säger:

    har mejlat dig :)

    2013-10-08 | 20:13:02
  • Bella säger:

    Vill du se fina 1D armband? :) btw skriver från mobilen :)

    Svar: Javisst :)
    Karl King

    2013-10-09 | 10:14:08
  • Bella säger:

    Har mejlat dig :)

    2013-10-12 | 18:20:09

Kommentera inlägget här: