Karltheking.blogg.se

112 på liv och död.. ?

Kategori: Allmänt

Jag vet inte riktig vad rubriken till detta ska heta så jag skrev något charmigt bara.. 
Haha, nej men gud. Nej.
"112 på liv och död" seriöst Karl? Var de det charmigaste du kunde komma på?
Ajj nu blir jag lack :c
Men i alla fall, kom till sak för i hel-vete-i-skålen. #Barnsdomskämtpåhögnivå
Fyfan jag kan ju inte skriva ett enda seriöst inlägg på denna blogg!
*suck*
I alla fall.. dom schmääääxiga brandmännen ska komma till våran idrottslektion idag och lära oss livräddning.
Pfft, jag kan det redan. Det enda man behöver är en mobiltelefon och ett mattesnille som kan siffror och sedan är det bara att ringa 112 till larmcentralen.
Jag kommer få A+ på detta känner jag, haha, yaay! :D 
Vi hörs senare // Karl (:

Kommentarer

  • Julia säger:

    Haha jag såg brandbilen och sen la dom ut en massa dockor i jumpasalen XD (y)

    Svar: Gympasalen* ja.. XD Själv fick jag hångla med en sådan.. #YOLO
    Karl King

    2013-04-10 | 14:57:20
    Bloggadress: http://julianygards.blogg.se

Kommentera inlägget här: