Karltheking.blogg.se

Min farmor är bättre än din farmor!

Kategori: Allmänt

Just det, min farmor är bättre än din farmor för att hon fyller 80 år idag!
Hahah, nej.. det är hon ju inte..
Men iallafall idag ska jag och min familj till min farmor vid 17.00 för att fira henne eftersom hon, som ni nu redan vet, fyller år idag. Hela 80 år faktiskt! Det är helt fantastiskt att en sådan ung dam är så gammal i åldern..
Gud vilken människa jag är.. jag gör narr av min egna farmor.. 
Aja.. vi skyller på det samhälle vi har idag som lever upp till YOLO! :D
*Suck*  "Var seriös nu Karl"

Okej.. vi testar en gång till..
Hej, mitt namn är Karl och jag är 15 år gammal och bor i ett land som heter Sverige, och idag ska jag till min farmor och dricka té och äta småkakor för att hon fyller år idag..
Det där vart inget bättre iallafall känner jag..
Aja vafan! YOLO! // Karl (:

Kommentarer

  • Julia säger:

    GRATTIS FARMOR, DRICK RIKTIGT MYCKET NU!!!!!!! (Men inte för starka grejer nu, tare lugnt!!!)

    Svar: Hon blev lite vinglig igår.. Men äh vafan, hon levde ju bara upp till YOLO! XD (:
    Karl King

    2013-04-06 | 16:38:26
    Bloggadress: http://julianygards.blogg.se

Kommentera inlägget här: