Karltheking.blogg.se

Okej.. Haha en sista gång...

Kategori: Allmänt

1. Hur gammal är du om fem år? 20. Shit va gammal jag är då!

2. Vem var den sista du träffade? Mina polare i skolan

3. Hur lång är du? Runt 170 cm

4. Vilken var den senaste film du sett? Mission Impossible 3

5. Vem ringde du senast? Ma littla sistah!

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Hahahaha, du är så rolig far XD :D" till min pappa

7. Vad är dagens planer? Dagens planer är borta just nu..

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms:a!

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta, fast dom har "skilt" sig en gång.. fast det var i lite mer än en månad bara. HAHAH!!

10. När såg du senast din mamma? Igår kväll, fick pengar av henne så jag kunde köpa Pepsi ^^

11. Vilken ögonfärg har du? Bruna

12. När vaknade du idag? Halv åtta 

13. Har du någon gång hittat en katt? Har jag väl, men då var den redan någon annans.. 

14. Vilken är din favoritplats? Favoritplats i soffan eller i något land?

15. Vilken plats föredrar du minst? Pensionat..

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Inom polisyrket hoppas jag 

17. Vad skrämde dig som barn? Att gå hem från skolan själv..

18. Vem fick dig att skratta senast? Dät måst no ha vatt Jööölius!

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Min pappa har jätte många i alla fall, så tekniskt sätt så äger jag dom också.. haha

20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda två!

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Vill du veta om jag flyger flygplan till skolan också nu när vi ändå är igång?

22. Hur många kuddar har du i sängen? Jag hade 6 st, men mamma tog 2.. så nu har jag bara 4 

23. Hur många landskap har du bott i? Uno

24. Har du någon gång spytt på fyllan? Har jag väl.. inte gjort.. 

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Det beror på vart jag ska gå någonstans

26. Är du social?  Facebook :3

27. Vilken är din favoritglass? Är det en kuggfråga eller?

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa 1D saker.. fast det visst ni väl redan? XD

29. Tycker du om Kinamat? Nja.. föredrar Nandos

30. Tycker du om kaffe? Nope!

31. Vad dricker du till frukost? Äter inte frukost 

32. Sover du på någon särskild sida? Jag vet inte? Jag sover då ju.. #SmartAss

33. Kan du spela poker? Hahaha! Roligt att du frågar! Jag kan spela godis poker (;

34. Tycker du om att mysa? NJET!

35. Är du en beroendemänniska? Beror på vad det är.. om det gäller 1D så.. nej det är jag inte

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nixpix!

37. Vill du ha barn? Inte nu i alla fall..

38. Kan du några andra språk än svenska? Spanska, teckenspråk och lite tyska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Japp! Så galen som jag är så..

40. Föredrar du havet eller en pool? Varför skriver ni kuggfrågor hela tiden

41. Vad spenderar du helst pengar på? One Direction grejer och Pepsi

42. Äger du dyra smycken? HAHAHAH!! NÄÄEEEJJ! :D

43. Har du någon gång testat narkotika? Det vill du veta vah? 

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Har ett tuggummi nu så..

45. Vem är den roligaste människan du känner? Julius och Per! AHAHAH!! XD

46. Välj ett ärr på din kropp? Okej nu har jag valt ett... vad ska jag göra nu då?

47. Vad har du för ringsignal? Stole my heart - One Direction ♥

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Dom har mamma gömt!

49. Flirtar du mycket? Går du hit ofta? (; 

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Jadu.. den har då inte jag tagit, var vänlig att fråga någon annan

51. Kan du byta olja på bilen? Yeah man! Jag är en riktig bilmekaniker.. eller inte

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, men jag kommer väl få det så småningom

53. Vilken var den senaste bok du läste? Läser ju inte böcker!

54. Läser du dagstidningen? Ja, det gör väl alla?

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Naajj

56. Dansar du i bilen? Hahah! Alltid!

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? NRJ, thats the shit man! :D

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Eh.. ingen aning

59. När var du i kyrkan senast? I söndags på någon familjegudstjänst.. INTE SKOJ ALLS!

60. Vilka personer utmanar du? Dig, du, han, hon, henne, honom, den, ni där borta och hen! (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: