Karltheking.blogg.se

R.I.P Ziri

Kategori: Allmänt

Eftersom jag inte har skrivit något här på bloggen på ett tag och inte kommer på något att skriva om, så kommer jag bara lägga ut lite bilder på en av mina kaniner som avled i förrgår natt. (16 April 2013)
Hennes syster Zirap (den som är svart och vit) har redan gått bort för drygt ett halvår sedan, så nu slipper varken Ziri (hon som avled igår. Psst, hon är den med grått på sig) eller Zirap vara ensamma längre.
Visst är jag glad att dom är tillsammans igen, men jag saknar dom båda så j*vligt mycket..
 
 
 

 

Kommentarer

  • Julia säger:

    Tråkigt, penis. Men du har ju JULIUS!!! XDDD :DDD (YYY)

    Svar: Du är ju inte så mycket till sällskap niggah XD Har ju Nova kvar ändå* kanske det ska stå Blondie! XDD
    Karl King

    2013-04-17 | 17:57:08
    Bloggadress: http://julianygards.blogg.se

Kommentera inlägget här: