Karltheking.blogg.se

Sjukt dålig humor med Julius

Kategori: Allmänt

Tjääänare alla biffar!
Idag ska jag vara med Julius, och vi kanska ska gå till Anton och hitta på något om han inte kommer på massor av andra ursäkter som om att han måste mata sin randiga enhörning som står i hans rum..
Holst åker hem till Borlänge idag så han kan vi inte vara med idag, därför har vi nästan inget annat val än att vara med Anton om jag och Julius ska ha roligt, eftersom jag och Julius oftast har tråkigt när vi är ensamma. Så tråkigt att det blir sjukt roligt att vara med honom.. Vi kommer alltid på sjukt löjliga meningar/påstående/idéer och annat skit när vi har så tråkigt att båda blir helt flummiga i huvudet..
"Oskar till expeditionen! Jag upprepar Oskar till expeditionen! Anton väntar!"

Haha, det där fattade ni inte va? Men det gör jag och Julius eftersom vi kom på det när vi hade sjukt tråkigt.
Om ni undrar så går Oskar i 7:an och är typ Julius polare, och Anton känner ni ju redan. Han går i 9D med määäjj!
Yeah man! // Karl (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: