Karltheking.blogg.se

Valborg

Kategori: Allmänt

Yeah man! Idag är det valborg (vem har missat det?) så jag slutade 12.35 idag i skolan! Fett najs! :D
Jag hade tänkt att jag skulle gå med Anton på Barnens valborg klockan. 16.00 idag bara för att kolla läget (Erkänn nu Karl, du ville fiska i fiskedamen och få en godispåse) men han skulle vara konfermations assistent från 16.00 till 18.00, så jag stannade hemma helt forever alone och gjorde ingenting och nu sitter jag vid datorn och skriver ett inlägg om vad som ska hända senare på kvällen.
I alla fall 19.30 ska jag dra ner till Anton och så ska vi dra in till stan för att fira valborg. Klockan 20.00 tänds det en majbrasa vid skolan som vi säkert ska kolla på. Förhoppningsvis träffar vi lite roligt folk där också. 
Men det var typ det jag hade att komma med, hare gött igelkött!
#redantrött #hurskadettagå #måsteköpapowerking 
// Karl (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: