Karltheking.blogg.se

Vet inte vad jag ska kalla detta

Kategori: Allmänt

FAKTA

Hårfärg: Brun blond

Längd: 170 cm typ tror jag

Frisyr: Coolare än din i alla fall ^^

Ögonfärg: Bruna

Skostorlek: 39

Humör: Just nu? Utmattad och trött, men orkar inte gå och lägga mig                                                                                                                                     

Vänster eller högerhänt: Högerhänt

 

10 SAKER OM KÄRLEK:

Har du nånsin varit kär? –  Japp, är det nu..

Tror du på kärlek? – Vet inte, tro gör man i kyrkan

Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? – Inget jag kommer på just nu                                                                                     

Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? – Yes ma'am                                                                                                     

Har du någon gång krossat någon annans hjärta? –  Det har jag säkert gjort någon gång                                                                                     

Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för han/henne? –  Haha..ha.. ja..                                                                           

Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? –  Kräver frågan svar fort?                                                                                           

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? –  Yeah man!                                                                                                   

Hur många är du kära i nu? –  Matte är inte min starka sida, men 5 bor i alla fall i London..                                                                                                                   

Har du blivit kär i någon av dina vänner? – Nope

 

10 SAKER:

Kärlek eller rik? – Om man är rik, så hittar man kärleken :D

Vin eller öl? – Finns pk som ett alternativ?

Dag eller natt? – Natt ♥                                                                                                                                   

One night stand eller förhållande? –  Förhållande ofc                                                                                                           

Tv eller internet? – Internet                                                                                                                                               

Pepsi eller cola? – Dum fråga! Vad tror du? PEPSI SÅKLART! ♥                                                                                                                                         

Vild fest eller romantisk hemmakväll? – Beror på vem är med                                                                                                               

Färgfoto eller svartvita? – Vet inte                                                                                                                           

Vänner eller familj? – Mjaaww! Vänner så klart! Julius, call me (; ♥ Haha, nej men gud.. Kan inte välja                                                                                                                            

Mjölk eller vatten? – Mjölk kommer från kossan, Karl gillar kossor. Har du fått ditt svar?

 

10 "HAR DU NÅGONSIN?"

Har du någonsin viljat ta livet av dig? – Nej, men jag brukar säga "skjut mig" när jag inte orkar något mer

Har du någonsin gjort något du ångrar? – Har jag säkert, men kommer inte på något just nu

Har du någonsin varit med i en olycka? – Jag åkte med min cykel ner för en mur för min storasyster sa att jag skulle.. om det nu räknas som en olycka?

Har du någonsin ätit en hel tårta? - Nej, bara en halv

Har du någonsin blivit full? – Pepsi, japp. Alkohol, nope

Har du någonsin gått på bio ensam? –  Nepp, som tur har jag min pappa som jag brukar gå med                                                                                                                          

Har du någonsin tyckt att världen suger? – Tror inte det                                                                                                   

Har du någonsin blivit jagad av polisen? –  Kan man säga halvt?                                                                                                  

Har du någonsin förlorat någon du älskar? –  Ja                                                                                                

Har du någonsin blivit mobbad? – B*tch please, dom vågar inte ge sig på mig

 

KAN:

Kan du röra på öronen? – Är det ens mänskligt?

Kan du slicka dig på näsan? – Nej, och tro mig, jag testade nyss

Kan du kolla i kors med ögonen? – Nej, men Jööölius kan

Kan dina föräldrar lita på dig? – *host*.. ja det kan dom väl *host*

Kan du låta bli att prata på 4 timmar? – Easy Peasy!                                                                                                        

Kan du vara på en fest utan att dricka? –  Brukar inte gå på fester utan brukar ha egna fester med Julius på stan                                                                                                                                                 

Kan dina vänner lita på dig? – Jajamän!                                                                                                                         

Kan du tänka att pierca dig i naveln? – Fyfan, aldrig                                                                                                                   

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? – Nääeejj! XD Julius är mitt vittne till detta

 

VEM:

Vem älskar du? – One Direction

Vem är den bästa artisten/gruppen? – One Direction ♥

Vem pratade du senast i telefon med? – Min stora syster

Vem är snällast i världen? – Jultomten! :D

Vem vill du prata med nu? – One Direction

Vem sov du senast med? – Jag hade smekmånad med Louis i 1D igår i min dröm.. om det nu räknas

Vem vet allt om dig? – Din mamma ^^

 

ÖVRIGT:


Vem var den senaste du pussade? – En av mina affischer på Louis Tomlinson                                                                                                          

Hur många killtelefonnummer har du inlagt i din mobil? – 32                                                                                                  

Hur många tjejtelefonnummer har du inlagt i din mobil? – 46                                                                                          

Gillar du nån nu? – Grr.. jaao                                                                                                                                            

Vad gjorde du inatt? – Det man gör på nätter, daah, sitter vid datorn                                                                                                                                                  

Och i förrgår natt? – Samma                                                                                                                                              

Vad gör du innan du ska sova ? – Vadå? Vad är sova för något?                                                                                                              

Kan du prata med din mamma om allt? – Jag kan om jag vill                                                                                                                                           

Hade du berättat för dina föräldrar om du hade blivit gravid? – Först och främst skulle jag ha gått i kyrkan för det mirakel som skett och sedan maybe berättat för dom om jag inte har stucit till Las Vegas eller Hawaii för att fira                                                                                                                                         

Såfall hur tog dom det? – Ett ord, hjärtinfarkt                                                                                                                            

Hade du blivit glad om din flickvän pussade dig? Jag skulle bli chockad eftersom jag inte har någon                                                                                                      

Godis eller glass? Din mamma eller din pappa? Det går inte att svara på                                                                                                                                          

Stövlar eller sneakers? Sneakers                                                                                                                                    

Kjol/klänning eller jeans? Klänning.. nääeejj men vad tror du om määäjj!

 

Kommentarer

  • Julia säger:

    Vem F*N är Julius?? VAA?!?!?!? KAN DU SVARA PÅ DET ELR?!?!?!?!?!? Jag trodde det var MIG du skulle ringa....Trodde det var JAG som kunde kolla i kors....Trodde det var JAG som var ditt vittne....!!!!!! SVIKARE SVIkare svikare........!!!!

    Svar: AHAHAHAAHAHAH!! XDD Allt är över mellan oss JULIA, det är jag och JULIUS nu! Du lämnade ju mig! XDD (Y)
    Karl King

    2013-04-07 | 21:21:18
    Bloggadress: http://julianygards.blogg.se
  • Julia säger:

    VAFAAAAAN KARRRLLL!!!!!!!!!!!!!!....................................-.- -.- -.- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD (y) (((((((;

    Svar: HAHAHHAHAH!! XDD PÖÖSS PÅ DÄÄJJ! :* XD (Y)
    Karl King

    2013-04-07 | 21:29:09
    Bloggadress: http://julianygards.blogg.se

Kommentera inlägget här: