Karltheking.blogg.se

Tidig födelsedagspresent

Kategori: Allmänt

Jag har inte bloggat på ett tag, som ni kanske har märkt... och jag kommer definitivt inte komma på någon ursäkt som Ante vanligtvis gör. Utan jag kommer gå direkt på sak om vad jag ska blogga om nu, och sedan får vi se om det tar ett lika långt tag tills jag bloggar igen. 
Som ni kanske inte vet så har Malte varit i England utan mig. (skäms på honom)
Så efter min träning idag kom han och gav mig en tidig födelsedagspresent. 
Danke danke!(:
Först så fick jag lite Cannabis av honom, mycket uppskattat! Tack :D
 
Sedan en chokladkaka med min man på (:
 
Fast egentligen så var "cannabisen" inte cannabis, utan det var Yorkshire Tea. Mihiiii ^^
 
Fakta till Anteboi: Yorkshire Tea är det té som Louis dricker.
 
Men det var typ det jag hade tänkt skriva om så ja.. vi får väl se om jag bloggar imorgon eller om det blir om 2 veckor.
// Karl (:
 

Kommentarer

  • Malte säger:

    varse varse (jag vet inte vad varsågod heter på tyska haha, känner att jag borde veta det efter fyra år) nästa gång blir det riktiga droger, promise (:

    Svar: Vorangehen heter det på tyska, haha Google is your friend my dear(:Åh Gud! Tack så mycket! Droghandel yeah man!
    Karl King

    2013-08-06 | 21:26:00
    Bloggadress: http://1dnooveller.devote.se/
  • Malte säger:

    heter det inte alls! Google har svikit dig kompis, lita inte på det längre

    Svar: Men men.. Google... han var ju min vän.. Vi.. vi älskade ju varandra :'(
    Karl King

    2013-08-13 | 20:21:56
    Bloggadress: http://1dnooveller.devote.se/

Kommentera inlägget här: