Karltheking.blogg.se

Hemmagjorda 1D-saker

Kategori: One Direction

Idag har jag inte gjort så många märkvärdiga saker som jag i vanliga fall brukar göra.
Men en sak som förvånade mig själv sjukt mycket idag var att jag frivilligt hjälpte min storasyster att städa hennes rum och måla hennes naglar. SAY WHAT?!
Jag bakade till och med en kladdkaka under hennes beordran. (som inte blev så speciellt god)
Men det var då inte allt jag gjorde under denna förfärliga soliga dag.
När hon låg ute och solade så satt jag i mitt rum och pysslade lite, och här kommer några bilder på vad jag har gjort:
 
Någonting... vet inte riktigt vad det är, men jag har i alla fall satt bilder på en broschyr... så långt vet jag...
(Denna broschyr grej ska ej stå där den står på bilden, utan den ska stå någon annanstans i mitt rum. Vart vet jag inte)
 
 
 
 
 
Sedan har jag satt på bilder på två gamla lådor som det har vart pärlor i. 
En med Zayn på och en med Louis på.
Vad jag ska ha i dom vet jag dock inte, så lämna gärna förslag i kommentarfältet (:
(Ska göra lådor med resten av killarna imorgon)
 
// Karl (:
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Glöm inte en låda med mig!!! (Y)

    2013-07-12 | 10:39:42

Kommentera inlägget här: