Karltheking.blogg.se

Övningskörde

Kategori: Allmänt

Ledsen för dålig uppdatering här på bloggen.. igen.
Men det är faktiskt inte direkt mitt fel att jag måste följa med ut till sommarstugan så att jag inte kan blogga.
Men ja i alla fall.. här kommer den "försvunna" uppdateringen.
 
I våran sommarstuga har vi en lite grusväg som inga bilar åker på förutom vi och på den vägen övningskörde jag för första gången igår (sjätte juli) :D
Och ja, både jag och pappa överlevde. 
Det roliga med detta är att jag inte riktigt har åldern inne för att börja övningsköra än.
Jag har körkortstillstånd och allt klart, det enda jag måste behöva göra är att fylla 16, vilket jag gör den 22:a Augusti så kan jag börja övningsköra på riktigt.
 
Sedan har jag inte gjort så mycket mer, förutom att ha försökt överlevt i solen.
// Karl (:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: