Karltheking.blogg.se

Stockholm

Kategori: Allmänt

Hööjj! :D
Jag kom hem från Stockholm igår eftermiddag (vilket är skönt för nu kan jag fortsätta med min vanliga rutin och inte äta någonting) men bloggar inte först nu dagen efter bara för att jag ville göra Anton irriterad och jag kan säga att jag lyckades.
(Anton är beroende av mitt bloggande)
I Stockholm gick vi i alla fall runt i butiker (haul kommer i ett annat inlägg) och även bara allmänt runt i Stockholms centrum och i Vällingby.
Där i Vällingby haffade Isak upp en tjej vars namn var Paulina och man kan väl säga att dom gick fullt in, för nu är dom tillsammans.
Typ perfekta paret
 
 
 
Sedan lite roligt såhär, vi gick in i en skobutik och Paulina ville att jag skulle köpa dessa:
 
 
 
Men nej, jag köpte aldrig dom. Hittade inte min storlek *suck*
 
// Karl (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: