Karltheking.blogg.se

Stockholmare

Kategori: Allmänt

Jag och Isak har köpt tågbiljetter till Stockholm för att vi ska hälsa på våran Anteboi
Haha, det där lät gay, verkligen... men men, yolo liksom!
I alla fall så ska vi stanna hos Anton i 4 dagar, vilket innebär att vi landsbor, jag och Isak, kommer bli stockholmare i några dagar. Yaay.. drömmar går i uppfyllelse! Hurra...
*suck*
 
Seriöst inlägg nu då:
Vi åker den fjortonde juli och kommer hem den artonde.
Jag hade bättre saker för mig att göra, men vad gör inte en snäll vän som mig när ens vän har tråkigt nere i huvudstaden? #skoja
Nej, men det kommer faktiskt bli roligt. Det enda negativa med det hela är att jag får min lön den tjugofemte, så jag måste leva på min månadslön. Vilket är bara 300 spänn...
 
Kände att det där inte blev ett så lyckat seriöst inlägg... men skitsamma. Ni fattar vad jag skriver ändå! (:
 
// Karl (:

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ååååååh!!!! GUD va skönt, då slipper jag dig! :D :D :D :DDDDDD (Y)

    Svar: Jag känner precis detsamma! :D Vad glad jag blir att vi känner likadant! (Y)
    Karl King

    2013-07-09 | 19:30:09
  • Anteboi säger:

    Det kommer bli awsome!!! Längtar sjukt!!!

    Svar: TAGGA FEST PÅ STURE P! :'D (Y)
    Karl King

    2013-07-09 | 21:26:43

Kommentera inlägget här: