Karltheking.blogg.se

Stockholms Haul

Kategori: One Direction

Här kommer min haul om vad jag har köpt i Stockholm. 
(Jag kan nu säga att alla mina One Direction saker ligger på 7000 spänn.)
 
 
Några tidningar
 
Två dvd:er
 
Två kalendrar jag fick gratis i en butik
 
Armband och pins
 
Mera pins... (Harry fanns inte, men egentligen gör det inget eftersom jag redan har sådana här pins)
 
Armband (H:et står för Harry. Det fanns inga L, N eller Z:an)
 
En Louis T-shirt och ett linne
 
En tröja med två svalar tryckt på.
(Köpte den för att som ni kanske vet så har Harry Styles två svalor tatuerade på bröstet)
 
Affisch (Som inte får plats i mitt rum)
 
En Liam life size affisch som inte heller får plats i mitt rum. (Fanns bara Liam så jag köpte honom)
 
Och så nya affischer ur tidningarna jag köpte.
Har nu totalt 78 affischer som ska upp i taket.
 
// Karl (:
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: