Karltheking.blogg.se

Uppdatering: mitt 1D rum

Kategori: One Direction

Eftersom det har gått några månader sen jag visade upp mitt rum senast så tänkte jag uppdatera er lite.
Så ja, här kommer en uppdatering på/i (?) mitt rum (:
 
(Uppdateringen sker delvis på att Malte förnedrade min gamla säng)
 
Min dörr in.. sjukt fin..  tack
 
 
 
 Hela rummet i princip
 
 
 
 
 
 
En av mina hyllor
 
 
Två tröjor. (jag har en till, men den är i tvätten för tillfället)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min andra hylla och mitt skrivbord.
(Mina 1D- hörlurar fungerar dock inte till min Samsung Galaxy S4 så jag får tråkigt nog använda ett par vanliga vita istället)
 
 
 
 
 
Min tredje hylla
 
 
Och så hyllplanen längst ner
 
 
 
 
Min fönsterbräda
 
Min hemmagjorda gardin, varsågod.. det är bara att skratta
 
 
Harry Styles
 
 
 
 
 
 
 
Min säng och mina väggar. 
(Dom sista bilderna har jag min filt på sängen om ni inte märke det)
 
 
Mitt nattduksbord
 
Mina garderobsdörrar
 
Och slutligen min dörr (:
 
Glömde nästan: Min tandborste och tandkräm
Några bilder som jag köpte på TMH-tour i Sverige och har ingen aning om vart jag ska ha dom! Hjälp!
Lite närmare titt på ett armband
 
 
 
 
 
Mina 45 affischer som jag ska sätta upp i taket någon gång..  (:
 
*pust*
Sådär.. då var det klart ja.
Som ni kanske la märke till så har ganska mycket förändrats i mitt rum. 
Bland annat ny säng och massor med nya merchandise (: +affischer
 
// Karl (:

Kommentarer

  • Malte säger:

    haha okej, större säng ^.^men min är fortfarande snyggare :P De där bilderna du inte vet vart du ska göra av tar jag, tack så mycket
    och en sak till... (kan inte fatta att jag säger det här) det finns en chans att jag möjligtvis är liiiiite avis på ditt rum :P

    Svar: Tack tack! (: Haha (min säng känner sig lite lättad just nu, man han är fortfarande besviken och arg på dig. Du krossade hans drömmar om att bli Swedens Next Super Bed)Jag kan ju skicka bilderna med posten till dig, fast på något sätt kan jag ju ha glömt bort att skriva din adress. Så att istället har jag skrivit min adress, du vet jag är ju ganska osmart ibland...
    3-0 till mig, YEEEEEEES!! you can kiss my feet! (Y)
    Karl King

    2013-07-12 | 16:16:38
    Bloggadress: http://1dnooveller.devote.se/
  • Jesper säger:

    Min lillasyster är ett 1D fan o jag visade henne bilderna på dina saker, t.o.m hon som är tokig i dom tyckte att du hade VÄLDIGT mycket saker med grabbarna :D
    Men det är coolt att du har lyckats samla på dig så mycket^^

    Svar: Man tackar! (:
    Karl King

    2013-07-12 | 22:25:11
    Bloggadress: http://jespermadonna.devote.se
  • Bella säger:

    Coolt rum! :D Jag gillar 1D :) Tycker med att dem är bra. Är ett fan med! :) fast jag är 21 år gammal, blev det lite mindre för en månad sedan! :) Var du på 1D World affären när den var i Stockholm? Jag var det! :D Jag köpte 1 T-Shirt med Take me home tryck, 5 take away muggar, deras One Way Another skivan och en nyckelring med Liam på! :) Eftersom han är en av mina favoriter! <3 Så vem eller vilka är dina favoriter? Just varför han eller dem. Mina Liam och Louis! :D <3 Men om jag måste välja en så blir det Liam James Payne. <3 Liam är min favorit för att jag vet inte faktiskt inte riktigt, men han ... jag vet inte riktigt, Liam han är för gullig, han skrev en fin twitlonger på twitter, 2 stycken och sen är vi lite lika med. Jag blev med mobbad av mina ''vänner'' . Louis är min favorit med då för att han är ju såklart rolig sen så gillar han att shoppa precis som lilla jag :) hihi

    Svar: Tack så mycket! :)Ja, som tur var jag med min klass i Stockholm en dag då 1D World var öppen. Och gud vad jag blev glad när man kom in i butiken. Jag köpte muggarna, alla nyckelringarna med varenda kille, en poster collection bok, en keps, en mössa, realsiza cutout Harry, och någon låda där man fick en penna, ett halsband, armband, väska, och ett kort på varenda kille med.
    Louis är min favorit, men jag älskar alla! ♥ Jag vet inte riktigt varför Lou är min absoluta favorit, han är bara så härlig, så spontan och lever livet som om det vore sista dagen. :D
    Karl King

    2013-07-13 | 20:56:49
  • Bella säger:

    Jag gillar ju såklart alla killar i 1D, men mest Liam och Louis <3 :D

    2013-07-13 | 20:59:43
  • Bella säger:

    Jag var där nog veckan efter när 1D World öppnades. Jag bor 4-5 timmar bort från Stockholm, men min syrra bor där, hon flyttade dit 2006 eller 2007. När jag fick reda på att jag skulle åka upp, det var dagen innan då, vi åkte på fredag vid 17-tiden och kom hem på söndagskvällen, jag satt då vid datorn på övervåningen och min pappakom och sa det är ju en affär som är öppen nu, en kändisaffär och jag sa mm och han sa vi ska åka dit, vill du det och jag sa glatt Ja och log och ville skrika och hoppa, men gick in på mitt rum sen och hoppade och skrek lite och var överlycklig :) Var så glad den dagen :) hihi fanns det armband i den affären? :O

    Svar: Okej! :)Det fanns du vet sådana där gummiarmband i 1D world
    Karl King

    2013-07-14 | 13:01:18
  • Bella säger:

    Jag heter Isabell, men mina vänner och min familj och mina jobbakompisar kalla mig för Bella eller Bellan :)

    2013-07-14 | 13:02:02
  • Bella säger:

    Menar jag blev 21 för 2 månader sedan, imorgon då :)

    2013-07-14 | 22:29:00
  • Bella säger:

    Fanns det? :o Det såg inte jag. :(

    2013-07-18 | 16:27:00
  • Bella säger:

    Skriver från mobilen btw ;)

    Svar: Alltså.. försöker du spamma mig eller?
    Karl King

    2013-07-18 | 16:27:31
  • Bella säger:

    Ne, det försöker jag inte :)

    Svar: Okej(:
    Karl King

    2013-07-19 | 06:39:33
  • a säger:

    Älskar ditt rum supermycket! Har bara en fråga, vad sätter du upp dina plancher med? :)

    Svar: Tack så mycket! ^^Jag sätter upp dom med vanlig häftmassa (:
    Karl King

    2013-07-26 | 11:15:58
  • Anonym säger:

    Var och kollade på Google och så kom jag in på detta inlägg, jag vet att det är ett rätt så gammalt inlägg tror jag me aja! Det rum är helt fantastiskt! Älskar 1D så himla mycket och ditt rum är ett dröm rum! Vill ha ditt rum så himla mycket hehe. Mitt rum är nästan fullt av 1D saker men ditt rum är helt fantastiskt! Var också med i den tävlingen om WWA boken, så också ditt bidrag, visste att det skulle vinna.

    Svar: Tack så mycket! Jag är ganska säker på att ditt rum också är helt fantastiskt! :D
    Karl King

    2014-01-06 | 01:48:40

Kommentera inlägget här: