Karltheking.blogg.se

Benknäckaren

Kategori: Allmänt

Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat på några dagar.
Jag tänker inte direkt berätta vart jag har varit än, utan om ni fortsätter att läsa så får ni snart reda på det. Eller ni kanske har några gissningar redan varför jag har varit frånvarande enda sedan skolavslutningsdagen den 14/6?
Ingen gissning?
Jag kan ge er ett tips och säga att jag har inte varit på någon klassresa eller liknanden.
Jag kan även säga att Julius har sms:at mig och frågat vart jag är, utan att fått svar från mig.
Han har frågat vart jag är, varför jag inte svarar på hans sms och varför jag inte har varit inloggad på Facebook dom senaste dagarna då jag har varit "försvunnen".
Min mobil har varit utan ström så jag har inte haft en chans att svarat Julius.
(Såg hans sms nu när jag satt min mobil på laddning här hemma)
Jag kan nu meddela honom att jag fortfarande lever. Men dock så har jag fått ett antal rivmärken på benen, brännmärken på händerna, och en halvt fungerande fot.
Dramatiskt, eller hur? Jag vet.
Men så blir det om man har varit ute i ödemarken och spelat fotboll på en oplan gräsplätt i bara strumpor på fötterna och brännässlor och hallonbuskar på sidan om plan i fyra dagar.
Detta har inget att göra med min fotbollsträning, utan detta handlar om #YOLO.
Dom jag spelade med fick jag ett smeknamn av, nämligen Benknäckaren bara för att jag sköt bollen så hårt... haha!
Fick även en ny kompis, David heter han och kommer från Skog.
 
// Karl (:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vet du vart Kajsa är?...

    Svar: Vem?
    Karl King

    2013-06-18 | 20:48:12

Kommentera inlägget här: