Karltheking.blogg.se

Chill dag

Kategori: Allmänt

Tjääänare!
Idag har det varit en hyfsat bra dag.
Jag vaknade vid 11.30 och tog en dusch. Sedan gick jag hem till Amadeus vid 13.00 och så spelade vi lite kort hos honom ute i solen. Det var jätte roligt för jag har inte varit med honom på jättelänge och nu snart kommer han plugga i Bollnäs så då kommer vi inte se varandra så mycket mer.
Jag var hos Amadeus till 15.00 och sedan gick jag hem igen.. haha vilket liv.
 
Senare, 19.00, stack jag hem till Anton för en avskedsfest eftersom han ska flytta till Stockholm nu i sommar.
Där åt vi en mycket god middag (även min första middag på länge) och sedan fick vi glass till efterrätt och jag åt med en gaffel! ☺
Efter det gick vi ut och gick strandpromenaden och då hittade jag en kvarglömd öl i en påse vid en bro. Fast jag fick inte den utan Isak tog den från mig, men som tur fick jag smaka!
 
 
// Karl (:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: