Karltheking.blogg.se

Jag är så dålig på rubriker

Kategori: Allmänt

Hööjj! :)
Idag började jag skolan 09.00 och var där bara i två timmar eftersom alla 9:or skulle se på en film. Sedan fick vi sluta efter filmen var slut, vilket var fett najs för att jag är sjukt trött och känner mig helt hängig och orkar knappt gå upp för trappan här hemma. 
Julius kommer hem till mig efter han har slutat och då ska vi hitta på något, om jag nu orkar resa mig upp från sängen. Om inte får han väl dra mig ur sängen och dra mig omkring på golvet, haha.
Känner att jag måste sova ett par timmar också om jag nu ska orka spela fotbollsmatch ikväll. Antar att Julius får vara någon barnsköterska och läsa en godnatt saga till mig. 
 
Igår fick jag en undervisning av Anton om att jag måste äta mera mat...
"Men du måste äta mera!! Du tränar ju så mycket så du måste få i dig energi och om du inte äter får du ingen energi"
Tack Anteboi! Det uppskattas! Kan jag få en undervisning om hur blodcirkulationen funkar i kroppen och om hur hjärnceller kan delas också?
 
// Karl (:
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: