Karltheking.blogg.se

Problem

Kategori: One Direction

*suck* Jag har ett problem.
I vanliga fall så brukar jag inte ha problem överhuvudtaget. Om jag nu skulle ha några problem, löser jag dom snabbt och enkelt. Men denna gång vet jag inte hur jag ska fixa mitt problem.
Det är nämligen så att idag, måndagen den 24 Juni, så kommer One Direction ha en intervju. Denna intervju kommer äga rum på Bert Show klockan 18.00 och den kanalen den sänds på har inte våran familj. 
Men varför är då just denna intervju så viktig?
Jo för att denna intervju är inte en helt vanlig intevju där killarna berättar om ex. deras TMH tour, utan denna intervju är en intervju där, framförallt, Louis och Harry berättar sanningen om Larry Stylinson.
Och jag kommer missa det för att jag inte har den kanalen!
Fattar ni mitt problem eller? Jag är en Larry shipper och kan inte se på denna intervju. Liksom damp/tix/parkinson/epilepsi jag får alltså!
*suck*
Den enda lösningen är att jag får leta fram kanalen här på datorn och kolla live här, men jag vet ingen webbsida som sänder denna intervju!
 
Min åsikt om vad som kommer hända snart: 
Om Louis kan kolla in i Harrys ögon och säga "Larry Stylinson is not, will not, and never was real" 
Så kommer jag tro på honom.
 
Översättning till Anton: "Larry Stylinson är inte, kommer inte, och var aldrig äkta"
 
 
// Karl (:

Kommentarer

  • Anonym säger:

    HAHAHAHAHAHAHAHHAHA Översättning till Anton!!!!! XDDDDDDDD XDDDD XDD XD (Y)

    Svar: Ja men vafan, han behöver ju det! (Y)
    Karl King

    2013-06-24 | 17:04:35

Kommentera inlägget här: