Karltheking.blogg.se

5 saker jag stör mig på

Kategori: Allmänt

Alltså det finns sjukt många saker jag stör mig på, vissa saker mer och vissa saker mindre.
 Men här kommer några av de saker jag stör mig på:
 
1. Jag stör mig på låten "Dansa- Pausa". Den spelas överallt och jag tål den fan inte! 
2. Jag stör mig på folk som stör sig på saker som inte stör mig.
3. Jag stör mig på folk som cyklar á la kamikazepilot på gångbanan.
4. Jag stör mig på Julius när han är så där typiskt blond som han alltid är.
5. Jag stör mig på hej-jag-är-bäst-i-världen människor. Ex. Anton som tror han är typ världens största Directioner. 
 
(Men jag kan säga att han inte ens är i närheten av att vara en directioner. Han kan inte killarnas fulla namn eller ålder som är liksom "grundregeln" i denna One Direction fanbas. Han vet inte vart killarna är uppväxta/födda, eller hur deras familjer ser och är. Jag kan slå vad om 100 spänn att han inte ens vet vilka personligheter killarna har. Anton är ett fan av One Direction, inte en Directioner. Och det är just det jag stör mig på hos Anton, visst han är en trevlig kille och en sjukt bra vän, men i skolan när han sitter och pratar regelbundet om 1D så vill jag liksom bara slå till honom... No offens Ante boi om du nu läser detta, men ärligt talat du är ingen äkta Directioner. Hur mycket du än tror att du är en äkta Directioner så är du ingen, du är ett fan av One Direction bara. Men det gör inget, för att i denna familj är alla som älskar killarna välkomna. Och innom kort kanske du har lärt dig all den fakta en äkta Directioner vet)
 
// Karl (:
 
 

Kommentarer

  • Julia #intejulius owo säger:

    Men haha du är helt klart nummer 5! XDDD (Y) #jappduhörderätt

    Svar: Jag vann ju tävlingen om Sveriges största Directioner, int kan jah neka till det int. XD Dessutom kan jag ju en hel del om dom, ålder, familj, vänner, intressen, egenskaper, boende, relationer, penis storlekar och mycket mer XDD HAHAHHAHHAHA BLÅÅÅÅNDIÄÄÄÄÄ!! XDD :D #hördeduvadjagsa
    Karl King

    2013-05-31 | 12:22:29
    Bloggadress: http://julianygards.blogg.se

Kommentera inlägget här: